Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:02:03 GMT

پیام تبریک یک مدیر تئاتری برای روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۸۱۷

پیام تبریک یک مدیر تئاتری برای روز خبرنگار

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا در پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به شرح زیر است:

«شما، چون آنان که زیر نور صحنه، از خود می‌گذرند تا به دیگری جان بخشند، قلم در دست می‌گیرید و آن‌چه را به رشته تحریر درمی‌آورید که به درستی‌اش ایمان دارید و چه‌چیز قابل تحسین‌تر از ایمان شما؟

اگر انگیزه‌های مالی مشوق بسیاری در انجام شغلی باشد، در خصوص شما چنین نیست زیرا مسیری که در آن قرار گرفته‌اید به هزار و یک علت که خود نیکوتر از من و ما می‌دانید، از پس تامین چنین انگیزه‌ای برنمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایداری‌تان در  این مسیر که به درستی آن باورمندید تحسین‌برانگیز است. امید که خستگی راه بر جان نازنین‌تان نماند و تنی که چشم و گوش و دهان و دستانش چنین عاشقانه در راه فراچشم آوردن ناراستی‌ها و نشان دادن راستی‌ها می‌کوشند در اوج سلامت به راه خود ادامه دهد. برقرار بمانید و روزتان مبارک.»  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک بایرن مونیخ به بایرلورکوزن؛ شما بوندسلیگا را به وجد آوردید

مدیر ورزشی بایرن مونیخ ضمن تبریک به بازیکنان و کادر فنی بایرلورکوزن گفت که باواریایی‌ها در فصل بعد این عنوان قهرمانی را پس خواهند گرفت.

طرفداری | کام هواداران بایرلورکوزن با اولین قهرمانی آنها در بوندسلیگا شیرین شد.

پس از اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا که امروز با پیروزی 5-0 مقابل وردربرمن به دست آمد، باشگاه بایرن مونیخ و مکس ابرل، مدیر ورزشی آنها به این تیم آلمانی تبریک گفت. ابرل فصل شگفت‌انگیز لورکوزن را به آنها تبریک گفت و خاطرنشان کرد که بایرن مونیخ می‌خواهد اولین باشگاهی باشد که این موفقیت بزرگ را به قهرمان جدید بوندسلیگا تبریک می‌گوید. ابرل البته این اطمینان را داد که بایرن فصل آینده قوی‌تر باز خواهد گشت و آماده چالش دوباره برای عنوان قهرمانی خواهد بود. مدیر ورزشی بایرن مونیخ در پیامی تبریک به نخستین قهرمانی تیم ژابی آلونسو در بوندسلیگا گفت:

بایرلورکوزن فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت، بنابراین روشن است که ما به عنوان بایرن مونیخ می‌خواهیم جزو اولین کسانی باشیم که به آنها تبریک می‌گوییم. تبریک ویژه به ژابی آلونسو، کادر فنی و کل تیم. فوتبالِ شما، بوندسلیگا را تحت تاثیر قرار داد و به وجد آورد. روند (قهرمانی‌های متوالی) بایرن مونیخ شکسته شد، اما ما اکنون هر کاری که بتوانیم برای حمله مجدد در فصل آینده انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

بایرلورکوزن ۵-۰ وردربرمن؛ بوندسلیگا رنگ عوض کرد: شیرهای راین بر بام فوتبال آلمان پایان طلسم نورکوزن؛ اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا با شکستن هژمونی بایرن مونیخ هواداران بایرلورکوزن شادمان از اولین قهرمانی خود در بوندسلیگا

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • مراسم تشیع و تدفین مدیر تیم های ملی موی تای برگزار شد
  • تجهیز ۱۰ سالن و آماده‌سازی ۳ هزار صندلی تئاتر در فرهنگسرا‌ها
  • تجهیز ۱۰ سالن و آماده‌سازی ۳ هزار صندلی تئاتر در فرهنگسراها
  • پیام تبریک بایرن مونیخ به بایرلورکوزن؛ شما بوندسلیگا را به وجد آوردید
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری/ از کاخ سعدآباد تا کانون
  • پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی