Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول استعدادیابی هیئت گلف استان تهران گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده مینی‌گلف تاثیر بسیار شایانی در افزایش اعتماد به نفس، خونسردی و تمرکز دارد. - اخبار ورزشی -

فرزاد میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت، مینی‌گلف، رشته‌ای است که از سال 1386 در ایران  فعالیت خود را آغاز کرده و راه های رشد و تعالی خود را در حال پیمودن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تحقیقات انجام شده این رشته ورزشی تاثیر بسیار شایانی در افزایش اعتماد به نفس، خونسردی و تمرکز دارد که ارتقاء این فاکتورها در بهبود سطح عملکرد افراد اهمیت بسزایی دارد. برای انجام این رشته ورزشی با هدف گذراندن اوقات فراغت همه افراد با هر سطحی از آمادگی جسمانی و در هر سنی می‌توانند این فعالیت را انجام دهند اما باید توجه داشت که برای انجام آن در سطح حرفه ای حتما افراد باید از سطح آمادگی بدنی بالایی برخوردار باشند زیرا تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که هر چقدر سطح آمادگی بدنی افراد بالاتر باشد قطعا اعتماد به نفس و سطح تمرکز بالاتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: ویژگی منحصر به فردی که باعث شده است افراد جامعه نسبت به این رشته اقبال بیشتری نشان دهنده این است که افراد می‌توانند این رشته ورزشی را به همراه تمامی اعضا خانواده انجام دهند و در کنار یکدیگر از مسابقه دادن لذت ببرند. قطعاً هنگامی که پدر به دور از کار و دغدغه های روزمره زندگی با همسر و فرزندان خود به مسابقه دادن و انجام این ورزش می‌پردازد لذتی وصف ناشدنی را تجربه خواهد کرد که به جرات می‌توان گفت آن را در هیچ جای دیگری نمی‌تواند پیدا کند. به نظرم مینی‌گلف می‌تواند حلقه مفقوده اتصال نسل‌ها باشد که با اختلاف سن منفصل شده‌اند و در جهت اتحاد و همدلی هر چه بیشتر خانواده‌ها به عنوان جامعه‌ای کوچک نقش ایفا کند و این امر به مرور در جامعه اجتماعی تسری پیدا کند.

میرحسینی تصریح کرد: هیئت گلف استان تهران و کمیته مینی‌گلف در سال گذشته برای بازیکنان و تمامی اعضاء تمرینات منظم هفتگی و مسابقات ماهیانه منظم و مسابقاتی در مناسبت‌های مختلف و مهم سال با اهدا حکم و مدال و همچنین چند برنامه آشنایی با ورزش مینی‌گلف را برای دانش آموزان به همراه خانواده‌های آنها برگزار کرد که با استقبال خوبی مواجه شد که جا دارد در همینجا از خانم عینی ریاست محترم کمیته مینی‌گلف استان تهران و خانم عیسایی دبیر امور انجمن‌های هیئت گلف استان تهران که زحمات بسیار زیادی در جهت توسعه و رشد این رشته ورزشی کشیده‌اند تشکر کنم. در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی فعالیت‌های ورزشی به شکل محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد که خوشبختانه مینی‌گلف جزو ورزش‌های کم ریسک به جهت انتقال ویروس کرونا دسته بندی شده است، که تمامی افراد می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی از انجام آن لذت ببرند.

وی اظهار داشت: کمیته مینی‌گلف استان تهران درصدد است تا در ماه‌های آتی و در مناسبت‌های پیش رو با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی جشنواره‌ای تحت عنوان مینی‌گلف و خانواده را برگزار کند.

مسئول استعدادیابی هیئت گلف استان تهران خاطرنشان کرد: هدف بلند مدت این کمیته در بخش همگانی رسیدن به شعار هر منطقه تهران یک تیم مینی‌گلف و در بخش قهرمانی کسب مقام در مسابقات کشوری این رشته ورزشی است. شایان ذکر است که تیم استان تهران در مسابقات استعدادیابی پسران کشور حائز کسب مقام سوم در رده سنی زیر 14 سال شده است که درصدد ارتقا این عنوان در مسابقاتی که در آینده برگزار می‌شود، هستیم. در پایان از حمایت‌های ریاست محترم هیئت گلف استان تهران جناب آقای کلانتری تشکر می‌کنم.

عزیزی: ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره‌مند شد/ امیدوارم گلف به ورزش تنی تبدیل شودبرگزاری مسابقات مینی گلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گلف بیشتر بخوانید... رضاخانی: در مینی‌گلف ذاتاً فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود/ خانواده‌ها به راحتی می‌توانند به این رشته بپردازند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رضاخانی: در مینی‌گلف ذاتاً فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود/ خانواده‌ها به راحتی می‌توانند به این رشته بپردازند واژه های کاربردی مرتبط گلف پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۲ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۳ میلان رسماً با دفاع راست لیون قرارداد بست ۴ لیگ اروپا| اینتر با غلبه بر ختافه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ منچستریونایتد حریف کپنهاگن شد ۵ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۶ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۷ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۸ بیل و خامس در فهرست بازیکنان رئال مادرید برای مصاف با منچسترسیتی قرار نگرفتند مهمترین اخبار ورزشی اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید یک تیم یونانی دیگر هم به حاج‌صفی پیشنهاد داد رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور اطری: دوست داریم لیگ برگزار شود/ به خاطر المپیک ناامید نمی‌شویم مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ اردوکشی غربگرایان در بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند آزادی زندانیان و آغاز مذاکرات؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل با معاون سیاسی طالبان حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف رشته ورزشی خانواده ها مینی گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، صادق ستاری فرد افزود: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، برای تحقق این مهم محتوا و کتاب‌های درسی کافی نیست لذا آموزش و مهارت آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم. 
او با بیان اینکه برای سیر تحول در نظام آموزشی کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتوای مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، افزود: برنامه‌های مختلف در بخش‌های توانمندسازی معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم برای تحقق این موضوع را هدف‌گذاری کرده‌ایم.
ستاری فرد گفت: مدرسه اتاق عملیات برای تحقق ساحت‌های ٦ گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز می‌توانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • برگزاری جشنواره ملی ورزشی و بازی‌های بومی محلی جام بلند همتان در تکاب
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • کیک بوکسینگ در بام سبز