Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@05:42:26 GMT

زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۸۳۵

زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو اعلام شد

‍‍‍‍‍‍

زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان رشته کانوپولو از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، رئیس کمیته کانوپولو فدراسیون جهانی کانوئینگ طی نامه‌ای خطاب به فدراسیون‌های ملی تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی جهان این رشته را در 24 تا 29 فروردین‌ماه 1400 در رم ایتالیا تائید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه گرگ اسمیل خطاب فدراسیون‌های ملی بدین صورت است:

اطلاعات به روزشده در تاریخ 30 جولای 2020 در رابطه با قهرمانی جهان در رشته کانوپولو در رم ایتالیا

بعد از به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو که قرار بود آپریل 2020 به میزبانی رم ایتالیا برگزار شود، طبق مذاکرات انجام شده، مابین مسئولین فدراسیون جهانی کانوئینگ، رئیس کمیته کانوپولو ICF و کمیته برگزاری مسابقات در کشور ایتالیا، آخرین اخبار در رابطه با این مسابقات به شرح زیر است:

امیدوارم تمامی عزیزانی که به نوعی در این رویداد جهانی مشارکت دارند در سلامت کامل به سر ببرند.

پس از همکاری نزدیک با مسئولین برگزاری طی جلسات مکرر به استحضار می‌رساند؛ تاریخ اعلام شده برای برگزاری مسابقات قهرمانی جهان به قوت خود باقی است.

 ما هیچ شکی بر توانایی کشور ایتالیا برای برگزاری مسابقات نداریم و خوشحالم که تمامی اماکن ورزشی از قبیل محل برگزاری مسابقات و استخرهای روباز در ایتالیا، طی هفته‌های گذشته فعالیت خود را از سر گرفتند.

ما هماهنگی‌های لازم را از نزدیک توسط کشور میزبان انجام می‌دهیم و مانند تمامی ارگان‌ها اطلاعات مربوط به همه‌گیری ویروس کویید19 را به منظور هماهنگی شرکت تیم‌ها در این مسابقات و همچنین WORLD GAMES (بازی‌های جهانی رشته‌های غیرالمپیکی) علی‌الخصوص شرایط پروازهای هواپیمایی را پیگیری می‌کنیم.

کشورهایی که به صورت قابل توجه به ویروس کویید19 آلوده شده‌اند، با رعایت پروتکل‌های خاص تمرینات خود را از سر گرفته‌اند که گام بسیار ارزشمندی به سمت جلو می‌باشد.

اولین بولتن رسمی مسابقات قهرمانی جهان تا آخر ماه سپتامبر برای کشورها ارسال خواهد شد و از فدراسیون‌های ملی تقاضا می‌شود قبل از اعلامیه رسمی  ICF ، هیچ اقدامی برای رزرو هتل و پرواز انجام ندهند.

یک‌بار دیگر برای شما آرزوی سلامتی می‌کنم و در آینده نزدیک باز هم در ارتباط خواهیم بود.

گرگ اسمیل

رئیس کمیته کانوپولو فدراسیون بین‌المللی کانوئینگ

حمایت مدیر توسعه FISA از دوره‌های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کانوپولو قایقرانی بیشتر بخوانید... سهرابیان در واکنش به شایعه تعلیق بادبانی ایران: هر کسی عطسه کرد، کرونا دارد؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سهرابیان در واکنش به شایعه تعلیق بادبانی ایران: هر کسی عطسه کرد، کرونا دارد؟ واژه های کاربردی مرتبط کانوپولو قایقرانی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۲ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۳ میلان رسماً با دفاع راست لیون قرارداد بست ۴ لیگ اروپا| اینتر با غلبه بر ختافه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ منچستریونایتد حریف کپنهاگن شد ۵ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۶ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۷ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۸ بیل و خامس در فهرست بازیکنان رئال مادرید برای مصاف با منچسترسیتی قرار نگرفتند مهمترین اخبار ورزشی اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید یک تیم یونانی دیگر هم به حاج‌صفی پیشنهاد داد رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور اطری: دوست داریم لیگ برگزار شود/ به خاطر المپیک ناامید نمی‌شویم مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ اردوکشی غربگرایان در بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند آزادی زندانیان و آغاز مذاکرات؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل با معاون سیاسی طالبان حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانوپولو قایقرانی کانوپولو قایقرانی برگزاری مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال تفنگ بادی ۱۰ متر شده بود، در فینال نیز ششم شد.


ساعتی دیگر نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متر به مصاف رقبا می‌روند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

مهستا اخباری

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات