Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@11:13:36 GMT

دولت به توسعه بشاگرد توجه ویژه دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۸۳۷

دولت به توسعه بشاگرد توجه ویژه دارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد احمدی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری بشاگرد اظهار کرد: بشاگرد یکی از ۳۱ شهرستان کم‌برخوردار کشور است که در این دولت طرح‌های خوبی در حوزه توسعه راه‌های روستایی، آبرسانی، انرژی و ارتباطات در این منطقه در حال اجرا شدن است یا به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین بر همکاری همه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی بشاگرد با فرمانداری در جهت بارگذاری مستندات شاخص‌های صدگانه توسعه شهرستان که مورد تاکید وزارت کشور است، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان خاظرنشان کرد: نظارت و بازرسی‌های مستمر اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان در راستای سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع وحقوق شهروندی باهمت و تلاش بیشتری در بشاگرد انجام خواهدشد.

شهرستان بشاگرد که در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده از جمله مناطق کم برخوردار می‌باشد که البته در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در جهت توسعه و عمران این منطقه برداشته شده است.

کد خبر 537946 برچسب‌ها استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، برارزاده افزود: در گام اول ۱۰ هزار و فاز دوم محرومیت زدایی ۷ هزار و ۵۰۰ روستا در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در روستا‌های بخش مرکزی و دالخانی در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: ارتقای تصفیه خانه آب میجران در دستور کار قرار دارد و افزایش ذخیره مخزن آب سبب پایداری خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: ۱۲ پروژه آب در شهرستان رامسر اجرا شده است و اولویت بندی در اجرای پروژه‌ها و اصلاح شبکه از بند‌ی تبصره ۱۵ انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد آب استان در حال پرت است و بالای ۵۰ میلیارد تومان پیمانکاران مشغول پروژه‌های آب در استان مازندران هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند