Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:23:27 GMT

رها سازی دو پرنده شکاری در رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۸۸۵

رها سازی دو پرنده شکاری در رضوانشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  اکبر میغی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهرگفت: با تلاش مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر، یک بهله عقاب مار خور و یک بهله جغد شاخدار در شهرستان رضوانشهر به زیستگاه طبیعی خود باز گردانده شدند.

او افزود:  این پرندگان بنا به گزارش دوستداران محیط زیست و حیات وحش شهرستان رضوانشهر، پس از زنده گیری توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و تیمار، به آغوش طبیعت بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهرگفت: ضمن قدردانی از این اقدام شایسته شهروندان از همه حامیان حیات وحش درخواست کرد تا در صورت مشاهده گونه‌های آسیب دیده، مراتب را در اسرع وقت به ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

 انتهای پیام/عط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حفاظت محیط زیست شکار حفاظت محیط زیست شهرستان شهرستان رضوانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصاویر دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از مشاهده دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن قاسم پور ظهر امروز _شنبه بیست و پنجم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سه روز گذشته، دو قلاده پلنگ در نقاط مختلف منطقه حفاظت شده آق داغ شهرستان خلخال توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال و همچنین عوامل نیروی انتظامی مشاهده و تصویربرداری شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: خوشبختانه با توجه به شرایط اکولوژیکی منطقه حفاظت شده آق داغ و تنوع زیستی بالا و وجود امنیت در منطقه، شرایط محیطی برای تکثیر و زیست این گونه‌ی ارزشمند فراهم است و پیش از این نیز در چندین نوبت، حضور چند قلاده پلنگ توسط دوربین‌های تصویر برداری محیط‌بانان و یا با استفاده از دوربین‌های تله‌ای به ثبت رسیده است.

شایان ذکر است منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال با مساحت ۹۳ هزار هکتار تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد و بصورت شبانه روزی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال حراست و حفاظت می‌شود.

کد خبر 744173

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست درچهارمحال و بختیاری
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • فعالیت ۱۵۶ خانه محیط زیست درآذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع با صیادان غیرمجاز در رودخانه کارون شوشتر
  • نامه رییس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس کشی جاده مرگ یوز
  • شکارچی غیرمجاز بز کوهی، در دام قانون افتاد
  • پرنده کمیاب «کورکور» در تکاب تیمار و رهاسازی شد
  • بازدید بیش از هزار نفر از غرفه اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • ثبت تصاویر دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال
  • رهاسازی پرنده کمیاب «کورکور» به طبیعت