Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی از واریز سهمیه اعتباری سوخت تیرماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه ۵۶۲ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله تاکسی‌های تلفنی ( زیر نظر شهرداری ها و صنوف)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سهمیه تیر ماه ناوگان اعتباری بیش از ۹۹۷ میلیارد ریال است که امروز پنج شنبه ۱۵ مرداد ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار گفت: اعتبار فوق در تمام کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می شود و آنها صرفا در زمان سوخت گیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

وی اظهار داشت: رانندگان برای اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از  میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

برچسب‌ها مرتضی ضامنی اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی حدود ۲۰ هزار مسافر نوروزی طی ۲ روز در آذربایجان‌غربی

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به جابجایی حدود ۲۰ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان، گفت: این تعداد مسافر یا انجام بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ سفر جابجا شده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به این آمار به طور متوسط در هر سفر ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و تاکسی، ۸ نفر جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این بین حدود ۸ هزار نفر با استفاده از مینی بوس، بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ نفر با استفاده از اتوبوس و کمتر از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر با استفاده از تاکسی به مقاصد خود رسیده اند.

دست نشان گفت: با این حساب بیشترین سهم جابجایی تاکنون در نوروز امسال به مینی بوس اختصاص داشته است.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی، مناسب‌ترین و ایمن‌ترین راه برای جابجایی به ویژه در دوره پرترافیک نوروز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بازنشستگان سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش در انتظار پرداخت مابه التفاوت پاداش
  • رانندگان متخلف تاکسی جریمه سنگین می‌شوند
  • ۱۱ دستگاه دیالیز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی تامین شد
  • استقبال رانندگان تاکسی شهر سنندج از «طرح زندگی با آیه‌ها»
  • چشم تولیدکنندگان شیرخشک به دستان بانک مرکزی/ پرداخت مابه التفاوت به زمان نیاز دارد+ عکس
  • ۶۰۰ تاکسی فرسوده در ارومیه نیاز به نوسازی دارد
  • جابجایی حدود ۲۰هزار مسافر نوروزی در آذربایجان‌غربی
  • جابجایی حدود ۲۰ هزار مسافر نوروزی طی ۲ روز در آذربایجان‌غربی
  • صف‌های ِ طولانی سوخت گیری ِ ناوگان ِ حمل بار در آخرین روز‌های سال
  • واریز ۵۳۶ میلیارد ریالی به حساب فرهنگیان بازنشسته بهمن ۱۴۰۲ عضو صندوق ذخیره فرهنگیان