Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@15:30:19 GMT

بسته‌های معیشتی بسیج ورزشکاران استان بوشهر توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۹۰۰

بسته‌های معیشتی بسیج ورزشکاران استان بوشهر توزیع شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر گفت: بسیج ورزشکاران استان در مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه تاکنون ۳۲۰ بسته معیشتی معادل ۸۰۰ میلیون ریال را توزیع کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از بوشهر، روح الله فرزین صبح امروز در نشستی در رابطه با اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه  با تاکید بر توجه به رفع مشکلات افراد آسیب دیده از کرونا اظهار داشت:از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در راستای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه خدمات ویژه‌ای به افراد بی‌بضاعت در شهرها و روستاهای استان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه خبر داد و خاطرنشان کرد: این رزمایش از عید قربان آغاز شده و همکاری خیران و سازمان‌ها و نهادها ستودنی است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در استان بوشهر تا آخر ماه صفر ادامه دارد گفت:  کمک‌های مومنانه به نیازمندان با همکاری  سپاه در تمام نقاط شهری و روستایی اجراء می‌شود.

فرزین از توزیع 320 بسته معیشتی خبرداد و بیان کرد:بسیج ورزشکاران استان در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه تاکنون 320 بسته معیشتی معادل 800 میلیون ریال را توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده در این مرحله معادل 2 میلیون و 500 هزار ریال می‌باشد خاطرنشان کرد: هر کدام از این بسته‌ها شامل برنج، گوشت قربانی، روغن، سویا، ماکارونی، شکر، مرغ و مایع ظرفشویی است.

بسته‌های معیشتی به ارزش 5 میلیارد تومان میان نیازمندان بوشهری توزیع می‌شود حدود 10 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در استان بوشهر پرداخت شد اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در استان بوشهر به روایت تصویر

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر در ادامه به اقدامات این سازمان در دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج ورزشکاران استان به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیرخم با کادر پزشکی ورزشی و ورزشکارانی که در مجموعه‌های درمانی استان در حال خدمت به مردم هستند دیدار و با اهدای هدیه و شاخه گل از زحمات این عزیزان قدردانی کرد.

فرزین اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با موضوع غدیر در فضای مجازی شامل مسابقه نقاشی ویژه نوجوانان ورزشکار و مسابقات ورزشی دارت ویژه خانواده‌ها به همراه اهدای جوایز به برگزیدگان این مسابقات از دیگر اقداماتی است که توسط این سازمان به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم در سراسر استان اجرا شده است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... ملت ایران با کمک مومنانه به آسیب دیدگان کرونا احساس تکلیف کردند آغاز کمک های مومنانه در خراسان جنوبی/توزیع بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در استان کرمان به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ملت ایران با کمک مومنانه به آسیب دیدگان کرونا احساس تکلیف کردند آغاز کمک های مومنانه در خراسان جنوبی/توزیع بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در استان کرمان به روایت تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۲ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۳ سقوط نمودار نرخ رشد جمعیت کشور دستخوش عومل داخلی و خارجی؛ بحرانی که جدی گرفته نمی‌شود ۴ محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم ۵ رئیس سازمان چای کشور: ۲۳۰ هکتار از باغات چای رها شده به چرخه تولید برگردانده شد ۶ کرونا نبض صنایع دستی را به شماره انداخت/ واحدهای تولیدی حال و روز خوشی ندارند ۷ گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند ۸ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر مهمترین اخبار استانها ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم اتمام بازسازی روستاهای سیل‌زده گلستان تا پایان شهریور/همه واحدهای مسکونی سیل‌زدگان تحویل شد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: واسطه‌گران و رانت‌خواران به جان برنج شمال افتاده‌اند / دولت نابه‌‌سامانی در بازار برنج را کنترل کند دستگیری مدیر کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان به اتهام فساد مالی مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ اردوکشی غربگرایان در بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند آزادی زندانیان و آغاز مذاکرات؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل با معاون سیاسی طالبان حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج ورزشکاران استان بسیج ورزشکاران استان بوشهر مرحله دوم رزمایش کمک کمک های مومنانه مومنانه در استان کمک مومنانه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مراغه

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: هر یک از این بسته‌ها ۱۰ قلم مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، مرغ، روغن مایع، ماکارونی و حبوبات است.

سرهنگ حیدری ارزش هربسته را ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای این کمک مومنانه با مشارکت خیران ۷۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با شب‌های قدر بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی به همت پایگاه‌های مقاومت در این شهرستان بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همزمان با شب‌های قدربه همت پایگاه‌های مقاومت غذای گرم نیز پخت و توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در زنجان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مراغه
  • توزیع بسته‌های معیشتی رمضانی در شاهرود
  • اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم
  • توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد