Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@06:27:42 GMT

نرخ رسمی ۲۴ ارز افزایش یافت/قیمت دلار ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۹۰۱

نرخ رسمی ۲۴ ارز افزایش یافت/قیمت دلار ثابت ماند

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز نسبت به روز قبل افزایش و۱۳ واحد پولی کاهش یافت و نرخ ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت بود.

قدس آنلاین: بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (پنجشنبه شانزدهم مرداد ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۱۷۷ ریالی به قیمت ۵۵ هزار و ۱۵۴ ریال و هر یورو نیز با رشد ۲۳۴ ریالی به قیمت ۴۹ هزار و ۸۶۹ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۲۴۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۵۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۹۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۹۳ ریال، روپیه هند ۵۶۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۳۸۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۹۶۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۷۹۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۶۵۴ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۸۷۴ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۴۲۵ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۹۶۰ ریال، روبل روسیه ۵۷۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۲ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۲۳۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۶۵۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۱۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۷۳ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۸۹۴ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۰ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۶۵۲ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۵ هزار ۱۱۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۴۴۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۴۰ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۶۸۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۸۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار ۲۳۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۵ هزار و ۶۰۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۵ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نرخ ارز بانک مرکزی دلار ۱۱ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۷ دلار و ۲۹ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۱۸ سنت معادل ۰.۲۱ درصد افزایش به ۸۷ دلار و ۲۹ سنت رسید.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۱۸ سنت معادل ۰.۲۱ درصد افزایش به ۸۷ دلار و ۲۹ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۴۱ سنت معادل ۰.۵۰ درصد افزایش ۸۳ دلار و ۱۴ سنت معامله می‌شود.

سرمایه‌گذاران از نزدیک در حال بررسی اقدامات رژیم صهیونیستی در برابر پاسخ موشکی ایران در سیزدهم آوریل بودند که به تلافی حمله این رژیم به سفارتخانه ایران در دمشق صورت گرفت.

در این بین، قانونگذاران آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه صادرات نفت ایران به دنبال پاسخ موشکی این کشور به رژیم صهیونیستی وضع کردند.

ایران سومین تولید کننده بزرگ اوپک است.

صندوق بین‌المللی پول انتظار دارد ائتلاف اوپک پلاس تولید نفت خود را از ماه ژوئیه افزایش دهد.

اعضای ائتلاف اوپک پلاس در ماه گذشته توافق کردند کاهش تولید ۲.۲ میلیون بشکه‌ای خود را تا پایان ماه ژوئن تمدید کنند. این تصمیم قیمت نفت را در سطح بالا نگه داشته است.

اما سرمایه‌گذاران عقیده دارند تشدید تنش‌ها در خاورمیانه می‌تواند عرضه نفت را مختل کرده و قیمت آن را بالاتر ببرد.

تحلیلگران بانک‌های گلدمن ساکس و کامرزبانک پیش‌بینی خود از قیمت نفت خام را افزایش داده‌اند و دلیل آن را احتمال تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی، افزایش تقاضا و محدود شدن عرضه اوپک و متحدانش اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۹۱ دلار و ۹۳ سنت رسید
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۹ سنت شد
  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت