Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@02:09:48 GMT

تام هنکس، پدر ژپتو می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۹۲۸

ساعت 24- تام هنکس در حال مذاکره با دیزنی است تا در نقش پدر ژپتو در نسخه جدید «پینوکیو» ظاهر شود.

تام هنکس مذاکرات اولیه با دیزنی را شروع کرده است تا در نقش ژپتو برای فیلم «پینوکیو» این کمپانی بازی کند.

اولین خبر در باره این پروژه در سال ۲۰۱۸ مطرح شد و اینکه رابرت زمکیس برای کارگردانی نسخه زنده انیمیشن «پینوکیو» انتخاب شده و تام هنکس هم بازیگر این نقش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عملی شدن این پروژه بار دیگر زمکیس و تام هنکس که سال ۱۹۹۴ با «فارست گامپ»، سال ۲۰۰۰ با «دور افتاده» و سال ۲۰۰۴ با «قطار سریع‌السیر قطبی» با هم همکاری کرده بودند، در یک پروژه همراه می‌شوند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تام هنکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان از اشتغال ۴۸ هزار و ۷۱۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این استان خبر داد.

عطاء اله اکبری روز شنبه 26 اسفند در چهاردهمین جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ۲۷۰ هزار و ۱۱۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این استان اقدام به نام‌نویسی کرده اند که ۴۶ هزار و ۷۸ نفر تایید نهایی شدند.

با اشاره به اینکه مصالح مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن از تولیدکنندگان سیستان و بلوچستان تامین می‌شود، افزود: ساختمان یک صنعت پیشران محسوب می‌شود و طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر ایجاد اشتغال برای بخش قابل توجه از شهروندان، بسیاری از صنایع را در استان پویا کرده است.

وی از واگذاری زمین برای ساخت ۱۷ هزار و ۷۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: بیشترین اراضی واگذار شده با ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحد در محدوده شهرهای تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی شمال این استان بوده و این روند همچنان با توجه به اراضی تامین شده و استقبال مردمی با قوت ادامه دارد.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان خبر داد و افزود: با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان، پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام بوده و متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح ۵۰ درصد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۱۷ هزار میلیاردی با اجرای پروژه‌های پیشران بهره‌وری
  • اولین جزئیات از تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام به مهران | ببینید
  • صادرات نفت کشور بدون وقفه در حال انجام است
  • پالایشگاه اصفهان با ریل ذوب‌آهن به راه‌آهن سراسری کشور متصل می‌شود
  • استاندار کردستان شایعه رفتن خود از استان را تکذیب کرد
  • سه‌راه نظر، میدان پارکی می‌شود
  • خط ۸ مترو از چه زمانی راه اندازی می‌شود؟
  • بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ واحد در پروژه ملی مسکن ساخته شد
  • پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • آسفالت آزادراه زنجان - قزوین به طول ۷۰ کیلومتر