Web Analytics Made Easy - Statcounter

طادی از اجرای طرح نذر قربانی به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) بن در دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.

«عادل طادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) بن به مناسبت دهه امامت و ولایت و در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی با مشارکت خیرین نسبت به ذبح گوسفند و توزیع بین محرومان اقدام ‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) بن ادامه داد: این پویش در پاسخگویی به ‌فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم این رزمایش مواسات و همدلی با هدف ترویج سنت حسنه و رسیدگی به وضعیت معیشت و اطعام نیازمندان اجرا شد.

 

وی ابراز کرد: یک راس گوسفند با مشارکت خیرین و سایر ارکان مسجد خریداری که پس از ذبح در بسته بندی های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 

طادی تصریح کرد: قربانی کردن گوسفند در دهه امامت و ولایت توسط کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) بن فرصتی را فراهم کرده تا این فرهنگ بین مردم نیز نهادینه شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) بن ادامه داد: یکی از فعالیت های مهم کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) بن در این روزها کمک به آسیب‌دیدگان کرونا و مستمندان است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ذبح قربانی دهه امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه مرکز تئاتر کانون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» از روز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تا سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ به مدت پنج شب در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که به مناسب ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و از ساعت ۱۷:۴۰ تا اذان مغرب برپا خواهد شد، هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی، سیدمهرداد کاووسی، امیرحسین انصافی، صادق کیانی‌مقدم، الهه تاجیک، کیمیا یعقوبی و تعدادی از هنرمندان نوجوان به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و قصه‌گویی و گروه نمایشی و تعزیه هیات «شاه‌چراغ» به سرپرستی مصطفی فتحی می‌پردازند.

یادآوری می‌شود نمایش‌های «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه که هر روز ساعت ۱۶:۳۰ و «هر روز نوروزه » به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی که ساعت ۱۷ در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شد در روزهای برپایی ویژه‌برنامه «پرده‌های علوی» اجرا نمی‌شود.

پس از برگزاری ویژه‌برنامه «پرده‌خوانی»، نمایش‌های‌ «گل باقالی و روزه کله گنجشکی»، «هر روز نوروزه» و «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ فعالیت خود را در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران از سر خواهند گرفت.

کد خبر 6062801 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • اهدای هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین خانواده زندانیان کرمان
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه مرکز تئاتر کانون