Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@09:42:47 GMT

خسارت ۱۵ میلیارد دلاری انفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۹۴۲

خسارت ۱۵ میلیارد دلاری انفجار بیروت

آفتاب‌‌نیوز :

«مروان عبود»، استاندار بیروت شامگاه گذشته -چهارشنبه- اعلام کرد که خسارت‌های ناشی از انفجار بندر بیروت بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار ارزیابی می‌شود که این رقم فراتر از ارزیابی‌های اولیه مسئولان است که خسارت‌ها را بین سه تا پنج میلیارد دلار برآورد کرده بودند.

به گزارش آناتولی، عبود گفت: «خسارت‌ها سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برآورد ما، خسارت‌های مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار است.»

وی انفجار بیروت را بزرگ‌ترین بحران و مصیبت لبنان در دوره معاصر است.

خسارت‌های ناشی از انفجار بندر بیروت بحران اقتصادی بی‌سابقه در کشور لبنان را تشدید کرده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انفجار بیروت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تل‌ماسه ۲» نیم میلیارد دلاری شد/ پیشی گرفتن از فیلم نخست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «تل‌ماسه: قسمت دوم» در آستانه یک نقطه عطف دیگر در گیشه است.

دنباله فیلم علمی-تخیلی «تل‌ماسه» به کارگردانی دنیس ویلنوو با فروش ۴۹۴.۷ میلیون دلار در سراسر جهان، به نقطه عطف جدیدی رسیده است. در حالی که ۲۰۸ میلیون دلار از فروش این فیلم در آمریکای شمالی و ۲۸۹.۴ میلیون دلار در سطح بین‌المللی بوده‌است، فروش این فیلم تا پایان دوشنبه از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند، که رقمی است که کمتر فیلمی در دوره پس از همه‌گیری کرونا به آن رسیده است.

گرچه اوایل سال است، اما «تل‌ماسه ۲» اکنون پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ در گیشه‌های داخلی و جهانی شده است.

فیلم «قسمت دوم» پس از ۱۰ روز نمایش در پرده بزرگ، از کل فروش داخلی فیلم اول (۱۰۸ میلیون دلار) پیشی گرفته است. فیلم قبلی در مجموع ۴۳۳ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته بود.

خارج از آمریکا و کانادا، «تل‌ماسه: قسمت دوم» در چین با فروش ۳۶ میلیون دلار، بریتانیا ۳۲.۸ میلیون دلار، آلمان ۲۵ میلیون دلار، فرانسه ۲۴.۹ میلیون دلار و استرالیا ۱۵.۶ میلیون دلار، با بیشترین اقبال روبه‌رو شده است.

این آخر هفته، فروش فیلم در پرده‌های آیمکس از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد و به هفتمین فیلمی بدل شد که سریع‌ترین آمار برای رسیدن به این نقطه عطف را کسب می‌کند.

برادران وارنر و لجندری انترتینمنت تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار مشترک این فیلم هستند و آن را با بودجه ۱۹۰ میلیون دلاری ساخته‌اند و حدود ۱۰۰ میلیون دلار دیگر هم برای تبلیغ آن هزینه کرده‌اند.

داستان فیلم نیمه دوم رمان مهم فرانک هربرت را که سال ۱۹۶۵ منتشر شد دربرمی گیرد و به جستجوی اسطوره‌ای پل آتریدیس با بازی تیموتی شالامه ادامه می‌دهد که پس از خیانت اعضای قدرتمند سلطنتی به خانواده‌اش، به دنبال امنیت در بیابان است. آستین باتلر، فلورانس پیو و کریستوفر واکن در کنار زندایا، ربکا فرگوسن، جاش برولین و استلان اسکارسگارد بازیگران فیلم را تشکیل داده اند.

کد خبر 6057739

دیگر خبرها

  • «تل‌ماسه ۲» نیم میلیارد دلاری شد
  • انفجار گاز در سقز به ۳۰ واحد مسکونی آسیب زد
  • انفجار گاز در سقز به ۳۰ منزل مسکونی خسارت وارد کرد
  • «تل‌ماسه ۲» نیم میلیارد دلاری شد؛ پیشی گرفتن از فیلم نخست
  • «تل ماسه ۲» به مرز نیم میلیارد دلاری رسید
  • فروش فیلم «تل‌ماسه ۲» در 10 روز نیم میلیارد دلاری شد
  • «تل‌ماسه ۲» نیم میلیارد دلاری شد/ پیشی گرفتن از قسمت نخست
  • «تل‌ماسه ۲» نیم میلیارد دلاری شد/ پیشی گرفتن از فیلم نخست
  • درخواست سازمان ملل برای کمک 850 میلیون دلاری به پناهندگان روهینگیا
  • بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود؟