Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ارتش نیز در کنار سایر نیرو‌های مسلح آماده کمک رسانی به مردم لبنان است، گفت: امروز همه پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف نظامی به دست آمده به برکت خون شهدا و هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و تابعیت از ولایت به منصه ظهور رسیده است. تاریخ انتشار: 11:19 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۳۷۶ خبرگزاری میزان -  طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری صبح امروز در مراسم رونمایی از نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) با اشاره به اینکه مهمترین درس دفاع مقدس ایثار، جهاد و ولایت مداری است، اظهار داشت: امیدوارم که همه ما ادامه دهنده راه شهدا و در خط ولایت با گام هایی استوار حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تقدیم هزار و ۱۸۴ شهید دانشگاه افسری از دوران دفاع مقدس تا امروز، گفت: دانشگاه افسری امام علی همواره با نیروهای مومن، متعهد و متخصص در برابر دشمنان و متجاوزان ایستادگی کرده و امروز از فرمانده معظم کل قوا کمال تشکر را داریم چراکه با اعطای این نشان ارزشمند موجب سرافرازی ما در جامعه جهانی شدند.
دریادرار سیاری تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در روزهای آغازین انقلاب اسلامی با بسیج مردمی در برابر عناصر ضد انقلاب که در نقاط مختلف کشور به دنبال ایجاد ناامنی و ترور بودند ایستاد و اجازه نداد این عناصر نهال نوپای انقلاب را از بین ببرند.
وی افزود: پس از حمله ناجوانمردانه رژیم تا بن دندان مسلح بعثی در ۳۱ شهریور ۵۸ که از حمایت دو بلوک شرق و غرب برخوردار بود، ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در مقابل دشمن خبیث ایستادگی کرد.     بیشتر بخوانید:  ابلاغ مصوبه اهدای نشان فداکاری از سوی فرمانده کل ارتش به فرمانده نیروی زمینی  
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: پس از تجاوز وحشیانه دشمن به میهن عزیزمان، بفرمان حضرت امام دفاع امری مقدس شد و همه به فرمان امام وارد عرصه دفاع از استقلال و تمامیت ارضی شدند که این حضور موثر و پررنگ سبب شکست دشمن در دوران دفاع مقدس شد.
وی افزود: ارتش، سپاه پاسداران، بسیج مردمی، همه و همه در دوران دفاع مقدس در کنار هم تلاش کردند تا امروز یک وجب از خاک مان به تصرف دشمن درنیاید تا از این درجه عالی از استقلال و خوداتکایی برخوردار باشیم.
دریادار سیاری با بیان اینکه راهبرد دشمن در همان روزهای نخست تجاوز به کشور با شکست مواجه شد، خاطرنشان کرد: صدام با این تصور که ظرف ۳ روز خرمشهر را تصرف خواهد کرد و ظرف یکهفته در میدان آزادی به مصاحبه تلویزیونی خواهد پرداخت به کشورمان حمله کرد اما همانطوری که تاریخ گواه است فقط ۳۴ روز پشت دروازه خرمشهر زمین گیر شده بود.
وی با اشاره به حضور موثر دانشجویان دانشگاه افسری امام علی ع در دوران دفاع مقدس گفت: من شاهد بودم که حتی افسرانی که هنوز آموزش ها را به پایان نرسانده بودند و هنوز دانشجو بودند چگونه از سر غیرت و ولایت مداری وارد عرصه نبرد شدند و با ایثار و فداکاری از استقلال، تمامیت ارضی، در برابر دشمن تا بن دندان مسلح دفاع کردند و ما باید امروز به خود ببالیم که در این دانشگاه جا پای چنین مردان بزرگی می گذاریم.
معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: هزار و ۱۸۴ دانشجو و دانش آموخته شهید دانشگاه افسری امام علی در دوران دفاع مقدس از فرماندهی، دسته، گروهان، گردان، تیپ تا لشکر را بر عهده داشتند و با فرماندهی، هدایت و حضور مقتدرانه در برابر دشمن مقاومت کردند و در آزادسازی خرمشهر، شکست حصر آبادان، آزادسازی سوسنگرد و طریق القدس ها، والفجرها و بیت المقدس ها از خودگذشتگی و ایثار کردند.
وی افزود: امروز ارتش و نیروهای مسلح به خود می بالد که از در حضور مستشاری در سوریه و دفاع از حریم اهل بیت نیز شهدای عزیزی را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.
دریادار سیاری ادامه داد: امروز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا، نیروی انسانی بصیر، الهی محور و ولایت مدار تربیت می کند که با تکیه بر معنویت در برابر هر دشمنی که قصد سو داشته باشد، بایستد و او را از کرده خود پشیمان کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز ارتش و نیروهای مسلح تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و در جهت ارتقای توان رزمی و تجهیزاتی خود گام برمی دارند؛ ما در حوزه زمینی امروز تانک، توپ و انواع تجهیزات انفرادی و اجتماعی می سازیم، در حوزه پدافند انواع سامانه های دفاع هوایی و رادارها را ساخته ایم و در نیروی دریایی ناوشکن، ناو موشک انداز و زیردریایی می سازیم و و همچنین در حوزه نیروی هوایی قادر به ساخت جنگنده بومی هستیم در حالیکه دشمنان می خواستند با تنگ تر کردن محاصره تحریم ها جلوی پیشرفت های ما را بگیرند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز همه این توانمندی ها و پیشرفت هایی که در حوزه های مختلف نظامی به دست آمده است به برکت خون شهدا و هدایت های فرمانده معظم کل قوا و تابعیت از ولایت به منصه ظهور رسیده است.
وی با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در حوزه نظامی و استراتژیکی ارتش گفت: ما امروز رزمایش هایمان را مطابق با تهدیدات پیش رو و صحنه واقعی نبرد برگزار می کنیم و با تسلیحات بومی و بهینه شده اهداف را مورد اصابت قرار می دهیم. امروز ارتش و نیروهای مسلح به خود می بالد و افتخار می کند که تحت زعامت و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی در هر نقطه ای که لازم باشد حضوری موثر و مقتدرانه بهم دارد.
دریادار سیاری خاطرنشان کرد: ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و وزارت دفاع امروز در حوادث و بحران های پیش آمده مانند سیل و زلزله اولین نیروهایی هستند که در پشتیبانی و مردم یاری در مناطق حادثه دیده حضور می یابند و این نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه نیروهای مسلح مردمی برخوردارند.
وی افزود: امروز اقتدار جمهوری اسلامی به حدی است که هیچ دشمنی اجازه اینکه فکر تهدید را به مخیله اش راه بدهد را ندارد، چراکه نیروهای مسلح در اوج توانمندی و اقتدار و بازدارندگی قرار دارند.
امیر دریادار سیاری در پایان ضمن تسلیت حادثه ناگوار لبنان گفت: ارتش نیز در کنار سایر نیروهای مسلح آماده کمک رسانی به مردم لبنان است.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دریادار سیاری ارتش معاون هماهنگ کننده ارتش دانشگاه افسری امام علی دوران دفاع مقدس دریادار سیاری جمهوری اسلامی نیروهای مسلح معظم کل قوا امروز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد بارانی در جمع مردم روزه دار رودان اظهار داشت: نظام استعمار و استکبار غرب با محوریت آمریکا هیچ‌گاه ایران اسلامی را رها نخواهد کرد و همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران و انقلاب اسلامی‌ خواهد بود، زیرا ماهیت جمهوری اسلامی منطبق با سیاست و تمدن غرب نیست اما باید بدانند ملتی که هویتش عاشورایی است هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت.

وی با اشاره به بسیج همه امکانات دشمن برای ضربه به ملت ایران و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمن را نباید نادیده گرفت و از آن غفلت کرد، اما این دشمنی‌ها نباید حجابی برای نادیدن ضعف‌های داخلی باشد زیرا دشمن مگسی است که بر زخم کثیف می‌نشیند، لذا مسئولان باید همت کنند و نگذارند این زخم‌ها به وجود بیاید یا ادامه پیدا کند و اگر این اتفاق بیاید آمریکا و بزرگ‌تر از آمریکا نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
 
حجت الاسلام بارانی با تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: مومنین و مردم خصوصا مسافران نوروزی جایگاه و احترام ماه مبارک رمضان را حفظ کرده و از کارهایی که خلاف تکریم این ماه بزرگ است، خودداری نمایند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دل‌نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان
  • بی‌اعتمادی فزاینده آلمانی‌ها به نیروهای مسلح کشورشان
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • حملات نیرو‌های ارتش افغانستان به پایگاه‌های نظامی پاکستان
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • حضور نظامی آمریکا در سوریه اشغال گرایانه، غیرقانونی و غیر موجه است
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟ /۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟/۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • ساخت ۵٠٠ هزار واحد برای کارکنان نیرو‌های مسلح با دولت تفاهم شده است