Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن لطفی درباره وضعیت صنایع دستی در استان همدان، گفت: برای رفع مشکلات صنایع دستی در کشور می بایست نگاه کلان در حوزه صادرات در دستورکار قراربگیرد تا بتوان صنایع دستی را به بازارهای صادراتی به طریق مستمر صادر کرد این امر نیازمند ترسیم ساختاری در حوزه تولید،بیمه وصادرات کالای هنری همچون صنایع دستی است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه توسعه صادرات صنایع دستی به بازارهای جهانی نیازمند ایجاد شرکتهای در قالب هلدینگ است تصریح کرد: شرکت های اقتصادی هلدینگ در حوزه صنایع دستی می توانند علاوه بر حمایت از تولید کننده، کالاهای صنایع دستی را با بسته بندی استاندارد روانه بازار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: صادرات صنایع دستی نباید تنها متکی به حضور گسترده دولت باشد بلکه باید با فعال شدن هلدینگ های داخلی ، بین الملل و سپس همکاری وزارت خارجه مسیر رابرای صادرات صنایع دستی به بازارهای جهانی هموار شود.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس بابیان اینکه توسعه صادرات صنایع دستی همدان نیازمند ایجاد شرکتهای پشتیبان است یادآورشد: صادرات فراگیر صنایع دستی به بازارهای بین المللی نیازمند تاسیس شرکت های خدماتی در حوزه صادرات صنایع دستی است

منبع: پارسینه

کلیدواژه: صادرات صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مجید رحمانی خلیلی با اعلام این خبر گفت: موافقت‌نامه اصولی 14 طرح سرمایه‌گذاری گردشگری اعم از اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، گردشگری ساحلی، واحد پذیرایی، هتل‌آپارتمان و مرکز تفریحی سرگرمی در شهرستان‌های استان با حجم سرمایه‌گذاری  بالغ‌بر 5 هزار میلیارد ریال در اولین جلسه کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری در سال جاری صادر شد.

 

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال حدود 200 نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه اخیر کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

او تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.

دیگر خبرها

  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • بازارهای صادراتی زعفران را دو دستی تقدیم افغانستان کردیم/ موانع صادراتی برداشته شود
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده «نون خ»
  • ضرغامی: ورودی تمامی شهرها بازارچه صنایع‌دستی ایجاد می‌شود