Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:01:46 GMT

عزم مجلس برای تقویت نقش بازار بورس در جهش تولید

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۹۵۴

عزم مجلس برای تقویت نقش بازار بورس در جهش تولید

رییس مجلس شورای اسلامی از عزم مجلس برای تقویت نقش بازار بورس در جهش تولید خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:«تصویب دو فوریت لایحۀ دولت در مورد «افزایش سرمایه از طریق صرف سهام»، نشان از عزم مجلس برای تقویت نقش بازار بورس در جهش تولید دارد که در راستای محور چهارم ⁧‫بستۀ اقتصاد مردمی‬⁩ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
انتهای پیان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی بازار بورس سال جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس به کام سهامداران شیرین شد

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۱۱ هزار و ۹۹۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۴۸۶ واحدی قرار گرفت و پس از چند روز که روند بازار منفی بود؛ صعودی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۳ هزار و ۵۸۴ واحدی در ارتفاع ۷۳۳ هزار و ۸۰۰ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۴ همت و ۹۵۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۸۹ هزار و ۵۱۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، فملی، وغدیر، وبملت، خودرو و وبصادر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد وپارس بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۱۱ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۸ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۷۶ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۵۷ هزار و ۹۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، وسپهر، زاگرس، خاور، وهور، وگردش و شاوان بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران داشتند.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از نشست تعیین دستمزد کارگران / احتمال موافقت با حقوق ۱۶.۵ میلیونی تقویت شد؟
  • آخرین خبر از نشست تعییت دستمزد کارگران / احتمال موافقت با حقوق ۱۶.۵ میلیونی تقویت شد؟
  • حجم موجودی شمش طلا در انبارهای بورس کالا از ۶ تن فراتر رفت
  • جدیدترین رکورد سکه امامی در شب عید
  • بورس امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲+ شاخص و نمای بازار
  • دورنمای بورس در سال جدید
  • بورس سطح حمایت را پس گرفت
  • بورس به کام سهامداران شیرین شد
  • رئیس مجلس پاکستان: خط لوله گاز ایران برای ما اهمیت حیاتی دارد
  • کشت گیاه دارویی «زیره » در استان بوشهر تقویت می‌شود