Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@05:17:22 GMT

ترافیک در هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۹۵۶

ترافیک در هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است

دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی خبر داد و گفت: تردد در محور هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سیاوش محبی، از ترافیک نیمه سنگین به سمت شهر‌های شمالی خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و عبور خودرو‌ها پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان است گفت: حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: با وجود همه تأکیدات صورت گرفته برا‌ی عدم سفر و ماندن در خانه شاهد حجم زیاد خودرو‌ها در جاده‌های استان تهران هستیم که موج نگرانی از افزایش شیوع را خواهد داشت، لذا از همه هموطنان عزیزان می‌خواهم در صورت عدم ضرورت به سفر نروند.

وی عنوان داشت: هموطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و همچنین رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترافیک هراز فیروزکوه راهنمایی و رانندگی نیمه سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور کرج - چالوس روان است

ایسنا/البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از وجود ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران و تردد روان در محور کرج - چالوس خبر داد.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امروز (شنبه، ۲۶ اسفند ماه) ترافیک در بخش زیادی از آزادراه کرج - تهران سنگین و در برخی مقاطع هم نیمه‌سنگین است.

او درباره وضعیت تردد در محور کرج - قزوین گفت: ترافیک در این مسیر در برخی مقاطع از جمله ترمینال شهید کلانتری تا خروجی گلشهر نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به تردد روان در محور کرج - چالوس، بیان کرد: ترافیک در آزادراه تهران - شمال روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اضافه کرد: البته اکنون شاهد بارش باران در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال هستیم. به همین دلیل، مسافران باید با احتیاط رانندگی و از توقف در مناطقی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک فوق سنگین محور تهران - مشهد
  • محور مرزن‌آباد به تهران به علت ترافیک سنگین مسدود شد
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • جاده کندوان یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز / چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان یکطرفه
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز
  • وضعیت ترافیک جاده های پر ترافیک نوروزی در کشور | ترافیک سنگین در محور چالوس | برف و باران در محورهای شمالی وجود دارد؟
  • ترافیک در کندوان و هراز نیمه سنگین است
  • تردد در محور کرج - چالوس روان است