Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@10:28:42 GMT

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۹۷۳

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در یاسوج

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عاملان درگیری دسته جمعی یاسوج دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در پی وقوع نزاع دسته جمعی در جلوی صدا و سیما مرکز استان در نزدیکی میدان امام حسین (ع) و پخش کلیپ این درگیری در فضای مجازی، که تعدادی جوان به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر ، که یک نفر  از آنها مصدوم و از محل متواری شده بودند، پلیس بلافاصله و با دستور مقام قضایی، سریعا اقدامات خود را در این زمینه آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی فیلم درگیری این افراد ، که با دنبال نزاع دسته‌جمعی اقدام به قمه کشی در محل کرده بودند، در فضای مجازی توسط برخی افراد منعکس شده بود که این امر موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شد.

سردار انصاری بیان کرد: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ، چهار نفر از عاملان اصلی درگیری شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، شب گذشته در چند عملیات جداگانه آنها را دستگیر و بازداشت کردند.

وی ضمن اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی سواری و کشف چندین قبضه قمه و سلاح سرد از آنها در ادامه گفت: عاملان این امر به دنبال نزاع و درگیری ، علاوه بر ضرب و شتم با قمه ، اقدام به راه‌بندان در مسیر و ایجاد رعب و وحشت عمومی و تهدید در خیابان کرده بودند که تمامی این موارد در پرونده متهمان ذکر شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد : امنیت مردم، خط قرمز پلیس ایت و هرکس سودای ناامنی و برهم زدن نظم و امنیت را داشته باشد قطعاً با پاسخی محکم و قانونی مواجه خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درگیری استان کهگیلویه و بویراحمد دسته جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در فیروزآباد و سنگ‌پرانی در فسا

ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است اخباری نظیر دستگیری عاملان تیراندازی در فیروزآباد، دستگیری سارق اماکن خصوصی، دستگیری عاملان سنگ پرانی در فسا و... مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی فیروزآباد امروز، ۲۶ اسفندماه از دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح  به علت اختلافات خانوادگی در یکی از روستاهای بخش میمند، بلافاصله گشت انتظامی و عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

مهدی جوکار افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند ۵ نفر با یکدیگر درگیر و ۲ نفر از آنان بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاری مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند که دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: ماموران این فرماندهی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند در این خصوص ۳ نفر را شناسایی و آنان را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر و یک اسلحه شکاری نیز کشف کنند.

جوکار با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس با قدرت با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند برخورد قانونی می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود اختلافات خود را با سعه صدر و از طریق مراجع قضایی پیگیری و حل و فصل کنند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی سپیدان از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان سپیدان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

احمد فداکار افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی یک سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی را در این خصوص شناسایی و آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

فوت راننده و سرنشین در برخورد نیسان با پژو

رئیس پلیس راه شمال استان فارس از برخورد سواری پژو با وانت نیسان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر فوت و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی شیراز-سروستان، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو پارس با ۲ سرنشین به شدت با وانت نیسان با ۲ سرنشین برخورد کرده‌ است.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس تصریح کرد: در این حادثه راننده و سرنشین پژو در دم فوت و ۲ سرنشین وانت نیسان نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

دهقانی با اشاره به اینکه کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو اعلام کردند، گفت: با توجه به اینکه برخی از محورهای مواصلاتی استان دو طرفه است از رانندگان درخواست داریم که در این مسیرها حق تقدم را نسبت به وسایل دیگر رعایت کنند و با رانندگی مخاطره آمیز جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

رئیس پلیس راه شمال استان همچنین از وقوع حادثه دیگری در محور مواصلاتی نی‌ریز خبر داد و گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با خودرو پراید در محور مواصلاتی نی‌ریز، ۲ نفر فوت و ۶ سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی نی‌ریز، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پراید با ۷ سرنشین به شدت با خودرو پژو ۴۰۵ برخورد کرده‌ است.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس با بیان اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان پراید و راننده پژو در دم فوت و ۶ سرنشینان دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را موکول به تحقیقات بعدی اعلام کردند.

دستبند پلیس بر دستان عامل سنگ پرانی در فسا

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری عامل سنگ پرانی به سمت خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی آن شهرستان خبر داد و گفت: در پی گزارش سنگ پرانی به سمت خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، دستگیری عامل به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرهاد آراوند ادامه داد: در پایش محسوس و نامحسوس محور، ماموران پلیس موفق شدند عامل سنگ پرانی را ساعتی پس از ارتکاب جرم، حین پرسه زدن در حاشیه جاده شناسایی و غافلگیرانه آن را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فسا تصریح کرد: پس از تکمیل پرونده، متهم روانه دادسرا و پس از رسیدگی قضایی تحویل زندان شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۶۰ بنگاه املاک متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش‌های شدید پایان سال در شش منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه
  • اجرای بیش از ۳۰ میلیارد تومان پروژه در فرودگاه یاسوج
  • دستگیری عاملان تیراندازی در فیروزآباد و سنگ‌پرانی در فسا
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • عاملان نزاع مسلحانه در لامرد دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار