Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:21:37 GMT

اولین هنرستان شهرستان دلفان کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۹۸۱

اولین هنرستان شهرستان دلفان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز پنجشنبه در مراسمی با حضور مهرالله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دلفان، مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان هنرستان ۲۴۰ نفره شهرستان دلفان کلنگ‌زنی شد.

این هنرستان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان با زیربنای ۳۶۰۰ متر مربع و با مشارکت کمیته امداد استان لرستان احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4992515

منبع: مهر

کلیدواژه: دلفان کلنگ زنی نوسازی مدارس ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد روز خبرنگار ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند کمک مومنانه عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مادر و فرزند بر اثر گازگرفتگی‌ در دلفان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از مرگ یک مادر و فرزندش به‌دلیل گازگرفتگی خبر داد. - اخبار استانها -

محسن آدینه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به مرگ مادر و فرزند دلفانی بر اثر گاز گرفتگی، اظهار داشت: یک مورد گازگرفتگی ساعت 18:36 دقیقه امروز در خیابان رضوان روبه‌روی کمیته امداد نورآباد گزارش شد که بلافاصله دو کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک مادر 40 ساله به‌همراه  فرزند 4 ساله‌اش به‌دلیل نشت گاز مونوکسید کربن در حمام دچار مسمومیت شدند و جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ۸ هزار و ۸۵۰ کلاس در استان تهران نیازمند نوسازی هستند
  • نجات جان مادر باردار در مناطق صعب‌العبور شهرستان دلفان
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • خیران کاشانی در توسعه هنرستان‌ها مشارکت بیشتری داشته باشند
  • کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی دام و طیور در فراشبند
  • بهره‌برداری از بیمارستان نیایش خرم‌آباد تا سال ۱۴۰۴
  • مرگ مادر و فرزند بر اثر گازگرفتگی‌ در دلفان
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۴ درصد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند