Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@04:13:42 GMT

بهترین های بوندس‌لیگا در یک قاب +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۹۸۶

بهترین های بوندس‌لیگا در یک قاب +عکس

به گزارش افکارنیوز،

در دوران پساکرونا زودتر از همه لیگ‌شان را شروع کردند و زودتر از همه به پایان رساندند. حالا هم پیش از دیگر لیگ‌های معتبر اروپایی به اردوی آماده‌سازی برای فصل بعد می‌روند. بوندسلیگا فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ پرستاره‌تر شده و بازیکنانی هستند که می‌توانند این لیگ را جذاب‌تر کنند. سایت بوندس‌لیگا ۵ ستاره‌ای که باید در فصل آینده ببینیم را انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لروی سانه (بایرن‌مونیخ)
اخبار ورزشی- ۶ سال از اولین حضور لروی سانه در بوندس‌لیگا در ترکیب شالکه، وقتی که فقط ۱۸ سال سن داشت، می‌گذرد. بعد از ۴ فصل بسیار موفق در انگلیس با منچسترسیتی، وینگر ۲۴ ساله لیگ برتر را ترک کرد تا راهی بایرن‌مونیخ شود و به پیشرفتش ادامه دهد. یک مصدومیت سخت رباط صلیبی باعث شد در فصلی که گذشت فقط ۱۱ دقیقه در لیگ برتر بازی کند، اما او در ۲ فصل پیش از آن همراه سیتی که قهرمان شده بود، ۲۰ گل زد و ۲۶ مرتبه گلسازی کرد. سانه انگیزه بالایی برای موفقیت در بایرن دارد و باواریایی‌ها هم با اضافه کردن او خط آتش وحشتناکی خواهند داشت.

ارلینگ هولاند (دورتموند)
مثل اینکه ارلینگ هولاند را در یک آزمایشگاه ساخته‌اند. این بازیکن ۲۰ ساله به‌طور غریزی بازیکنی گلزن است، اما انگیزه‌اش برای گلزنی طبیعی نیست. از این گذشته، برای بازیکنی تا این حد جوان عادی نیست که در ۱۵ بازی نخستش در بوندس‌لیگا موفق شود ۱۳ گل به ثمر برساند، از جمله هت‌تریک در ۲ بازی نخستش در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا. اما هولاند این مأموریت را فصل قبل انجام داد. در مجموع هولاند پس از اینکه ژانویه از ردبول به دورتموند پیوست در ۱۸ بازی برای زنبورها ۱۶ گل زد. او آقای‌گلی فصل آینده را هدف گرفته و می‌تواند روبرت لواندوفسکی را به چالش بکشد.

روبرت لواندوفسکی (بایرن‌مونیخ)
هیچ‌وقت برای کاری که می‌خواهد انجام دهد، عجله ندارد. روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن‌مونیخ فصل آینده وارد یازدهمین فصل حضورش در بوندس‌لیگای آلمان خواهد شد. او بهترین فصل خودش را پشت سر گذاشته است. کاپیتان تیم ملی لهستان موفق شده در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به رکورد ۳۴ گل زده در بوندس‌لیگا برسد که بهترین آمارش به‌شمار می‌رفت. او ۴ مرتبه در ۵ فصل اخیر آقای‌گل شده است. همین الان هم بهترین گلزن خارجی تاریخ بایرن و دومین گلزن تاریخ این باشگاه با ۲۳۶ گل زده به شمار می‌رود. در تاریخ بوندس‌لیگا هم فقط گرد مولر با ۳۶۵ گل و کلاوس فیشر با ۲۶۸ گل از او بیشتر گل زده‌اند.

دایوت اوپامکانو (لایپزیش)
مردی جوان با عملکردی غیرقابل انکار که برای متوقف کردن دیگر بازیکنان این لیست تلاش خواهد کرد. دایوت اوپامکانو مدافع لایپزیش در ۲۱ سالگی در بهترین فرم دوران بازی‌اش به‌سر می‌برد. این بازیکن فرانسوی در ۸ کلین‌شیت از ۱۰ کلین‌شیت فصل قبل لایپزیش عنصر کلیدی بوده است. او یک مدافع تنومند و سرسخت مقابل بهترین مهاجمان بوندس‌لیگاست. دایوت اخیراً پاداش عملکرد خوبش را با تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۳ دریافت کرد. یولیان ناگلزمن سرمربی لایپزیش ارزش این بازیکن را پس از چهارمین فصل حضورش در بوندس‌لیگا می‌داند. دایوت همچنان دوست دارد در آلمان خودی نشان دهد و بعد به باشگاه‌های دیگر فکر کند.

کریشتوف پیانتک (هرتابرلین)
ظهور کریشتوف پیانتک هم مثل هولاند ناگهانی و چشمگیر بود، برای اینکه هم‌تیمی لواندوفسکی در ۱۹ بازی ابتدایی‌اش در جنوا موفق شد ۱۳ گل به ثمر برساند. سال ۲۰۱۸ بعد از درخشش در جنوا راهی میلان شد، چرا که در ۷ بازی ابتدایی‌اش ۹ گل زده بود و روسونری برای انتقالش درنگ نکرد. با این حال در میلان به تدریج افت کرد، در حالی که در ۵ بازی نخستش ۵ گل زد. پیانتک تصمیم گرفت راهی آلمان شود تا خودش را دوباره پیدا کند و هرتا هم گزینه خوبی بود. با اینکه در ۱۵ بازی فصل پیش بوندس‌لیگا فقط ۴ گل زده، اما می‌آید که تاج و تخت آقای‌گلی را از لواندوفسکی یا هولاند بگیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بوندسلیگا بایرن مونیخ لواندوفسکی آلمان آلمان بوندسلیگا لیگ قهرمانان اروپا بوندس لیگا بایرن مونیخ گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: سرمربی سابق بایرن مونیخ بازهم اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، وولفسبورگ پس از 2 سال همکاری با نیکو کواچ، اخراج این مربی را تایید کرد. کواچ جانشین فلوریان کوفلت در فولکس واگن آرنا شد و در اولین فصل این تیم را به مقام هشتمی بوندس‌لیگا رساند.

اما سیر نتایج ضعیف فصل جاری تحت هدایت کواچ باعث شد که این تیم با 6 امتیاز فاصله از منطقه سقوط، در رده چهاردهم قرار بگیرد. در نهایت پس از شکست خانگی 3-1 شنبه مقابل آگزبورگ، باشگاه تصمیم به اخراج نیکو کواچ گرفت.

مارسل شفر، مدیرعامل وولفسبورگ، در مورد این تصمیم گفت:"پس از شکست مقابل آگزبورگ، با بررسی این بازی و وضعیت کلی تیم، تصمیم گرفتیم همکاری خود را پایان دهیم. ما از این اتفاق متأسفیم و معتقدیم که برای دستیابی به اهداف بهتر باید انگیزه جدیدی به تیم داد. مایلیم از نیکو کواچ، برادرش رابرت و آرون بریگز بهترین‌ها تشکر کنیم و در ادامه زندگی بهترین‌ها را برای آن‌ها آرزوی می‌کنیم."

نیکو کواچ درمورد این تصمیم گفت:"البته من به عنوان مربی، به خصوص از اینکه علیرغم روش‌های امیدوارکننده نتوانستیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم، ناراحتم. ما برای تیم، کل باشگاه و هوادارانش بهترین‌ها را در ادامه فصل و آینده آرزو می‌کنیم."

وولفسبورگ در بازی بعدی خود پس از فیفادی ماه مارس به مصاف وردربرمن می‌رود. کواچ پیش از انتقال به وولفسبورگ به مدت 2 فصل در موناکو حضور داشت و پیش از آن هم برای یک فصل روی نیمکت بایرن مونیخ کار کرد.

کواچ در 10 مسابقه نخست فصل 20-2019 تنها صاحب 5 پیروزی شده بود و با 18 امتیاز در رده چهارم قرار داشت که پس از شکست مقابل فرانکفورت از سمتش برکنار شد.

دیگر خبرها

  • رضایت از قرعه‌: بایرن-آرسنال بهترین است
  • دورتموند از اینتراخت فرانکفورت ۳ امتیاز گرفت
  • رسمی: سرمربی سابق بایرن مونیخ بازهم اخراج شد
  • کواچ از سرمربیگری ولفسبورگ اخراج شد
  • بوندس‌لیگا: بایرن با ۵گل فاصله با لورکوزن را حفظ کرد
  • ستاره بایرن مونیخ رکوردشکنی کرد و مصدوم شد
  • گلباران بایرن در شب تاریخ سازی هری کین
  • دارمشتات ۲ - ۵ بایرن مونیخ/ موتور تیم توخل روشن شد + فیلم
  • شاهزاده انگلیسی در آلمان تاریخ ساز شد
  • ناامیدی هری کین از رفتن توخل