Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@09:05:06 GMT

محموله قاچاق در نطنز کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۰۴۱

محموله قاچاق در نطنز کشف شد

فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان نجف‌آباد محموله قهوه و نسکافه و مواد شوینده قاچاق به ارزش ۱.۵میلیارد ریال در شهرستان نطنز کشف و ضبط شد.

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با قاچاق، در پی دریافت خبر مبنی بر محموله کالای قاچاق در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی محموله قاچاق را شناسایی و ضمن توقیف خودرو آن را کشف و ضبط کردند

فرمانده انتظامی نطنز تصریح کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودرو مقدار زیادی کارتن حاوی قهوه, نسکافه و مواد شوینده قاچاق فاقد مجوز کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: اولویت اصلی نیروی انتظامی شهرستان نطنز برطرف کردن دغدغه امنیت مردم است و یکی از نگرانی‌های مردم به ویژه کشاورزان و دامداران در شهرستان نطنز موضوع سرقت بود که با تلاش و عزم و اراده نیروهای خدوم انتظامی شهرستان در ۳ ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل شاهد کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز هستیم.

هادیان همچنین از کاهش ۷۵ درصدی سرقت احشام در سه ماهه اول سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: مشارکت مردم به ویژه دامداران در نصب دوربین و تجهیزات ضد سرقت نقش بسزایی در کاهش سرقت احشام داشته است.

فرمانده انتظامی نطنز از کاهش ۷۴ درصدی سرقت منازل و کاهش ۲۱ درصدی سرقت اماکن خصوصی در مقایسه با سال گذشته در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز هم خبر داد و از ارگان‌ها و اداراتی که در بحث ساخت و ساز فعالیت دارند خواست که پیوست امنیتی در ساخت و ساز منازل رو مد نظر قرار دهند تا شاهد کاهش سرقت منازل باشیم.

هادیان پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را از بزرگترین افتخارات مجموعه نیروی انتظامی برشمرد و افزود: نیروی انتظامی در ماه محرم در برگزاری مجالس و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا شهرستان نطنز عمل خواهد کرد.

کد خبر 437366

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قاچاق کالا نطنز نیروی انتظامی کشفیات قهوه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت

وی با بیان اینکه مأموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار در سطح شهرستان شدند، افزود: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

کد خبر 6078775

دیگر خبرها

  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • کاهش ۳۳ درصدی سرقت‌های خشن در البرز
  • کاهش ۳۳ درصدی سرقت به عنف در استان البرز
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • محموله چوب قاچاق جنگلی در نشتارود توقیف شد
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند
  • انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • سارقان دام در کاشمر دستگیر شدند