Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان از تامین ۱۰ هزار سری جهزیه برای نوعروسان یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سید پرویز فتاح اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه های اخیر به دلیل شیوع کرونا و همچنین تورم، شرایط برای بسیاری از خانواده ها سخت شده و اقشار ضعیف فشار مضاعفی را متحمل شده اند، بنیاد مستضعفان سعی کرده تا با اقدامات حمایتی متنوع خود، از این فشار اقتصادی بر خانواده ها بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:با توجه به این شرایط سخت که باعث شده تا بسیاری از اقشار ضعیف با مشکلات معیشتی مواجه باشند، بنیاد مستضعفان همزمان با عید غیر و عید ولایت، تصمیم گرفت تا تامین جهیزیه دختران ایتام سراسر کشور که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند را عهده دار شود.

وی با اعلام خبر تامین 10 هزار سری جهیزیه از سوی بنیاد مستضعفان ادامه داد: بر اساس اعلام کمیته امداد و بهزیستی کشور، در حال حاضر حدود 8700 دختر یتیم تحت پوشش این دو نهاد حمایتی، در آستانه ازدواج قرار دارند و نیازمند جهیزیه برای آغاز زندگی مشترک خود هستند که بنیاد مستضعفان تامین جهیزیه این عزیزان را بر عهده گرفت و از امروز فرایند توزیع این جهیزیه ها شروع خواهد شد و تا پایان هفته آینده به اتمام می رسد.

فتاح اضافه کرد: علاوه بر این رقم، بنیاد مستضعفان حدود 1300 سری جهیزیه را برای سایر اقشار فاقد پوشش حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در مناطق محروم هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد در نظر گرفته که توسط خیریه ها و مساجد در مناطق مختلف کشور به این عزیزان اهدا خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه هر سری جهزیه شامل 16 قلم کالای ایرانی است گفت: با توجه به اینکه بنیاد مستضعفان این اقلام را از کارخانجات تولید کننده خریداری کرده، هزینه هر سری جهزیه، 15 میلیون تومان بوده که بسیار پایین تر از هزینه تهیه آن در بازار آزاد است .

وی در خصوص اعتبار درنظر گرفته شده از سوی بنیاد مستضعفان برای تامین این 10 هزار جهیزیه خاطرنشان کرد: با توجه به مشارکت کمیته امداد در تعدادی از این جهیزیه ها، بنیاد مستضعفان مبلغ 110 میلیارد تومان را برای تامین این 10 هزار جهیزیه اختصاص داده است.

فتاح با بیان اینکه در صورت موفق بودن روند توزیع این جهیزیه ها، قطعاً بنیاد مستضعفان، تامین جهیزیه برای خانواده های نیازمند فاقد پوشش حمایتی را هم آغاز می کند گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی کشورمان و مسائلی که در فرایند توزیع این جهیزیه ها ممکن است وجود داشته باشد، بنیاد مستضعفان فرایند توزیع را رصد خواهد کرد و در صورت موفق بودن، قطعا در مراحل بعد اقدامات بیشتری در این بخش انجام خواهد داد.

به گزارش  تسنیم، هر سری جهیزیه شامل 16 قلم کالا از جمله تلویزیون، فرش، یخچال، گاز، بخاری، جارو برقی، ماشین لباسشویی و ... است.

انتهای پبام/

R1012188/P/S7,77,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد مستضعفان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط بنیاد مستضعفان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ "امین" سقف بازار را شکست ۲ شناسایی ۴ میلیون جا مانده از دریافت سهام عدالت ۳ تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس ۴ سهام ۴ شرکت دولتی واگذار می شود + قیمت پایه ۵ عامل قطعی مکرر برق پایتخت دستگیر شد ۶ بررسی ایده‌ها در میزگرد تسنیم| دست مجلس برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی باز است/ خطر نابرابری در جامعه جدی است ۷ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۹| پیش بینی رگبار ۵ روزه باران در ۲۰ استان/ هوا در نوار شمالی ۱۰ درجه خنک می‌شود ۸ ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ مهمترین اخبار اقتصادی ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ خط تولید لوله های جریانی نفت افتتاح شد معاون سازمان امور اراضی: برخورد با زمین خواری در زمان آیت الله رئیسی ۲ برابر شده است زنگنه در گفت‌وگو با تسنیم: نظارت بر سیستم هوانوردی تشدید می‌شود/ آسمان ایران، امن‌ترین فضای منطقه مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ اردوکشی غربگرایان در بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند آزادی زندانیان و آغاز مذاکرات؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل با معاون سیاسی طالبان حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان کمیته امداد و بهزیستی بنیاد مستضعفان جهیزیه ها تامین جهیزیه تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء ۱۲ مورد جهیزیه به نوعروسان چوار

مدیرکل کمیته امداد شهرستان چوار گفت: این تعداد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش حمایت کمیته امداد شهرستان اهداء شد.

تلوکی ارزش این تعداد جهیزیه را ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اهداء جهیزه به نوعروسان بخش کبگیان
  • جهیزیه ۱۰۹ نوعروس مهابادی زیرپوشش کمیته امداد تامین شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در جغتای
  • اهداء ۱۲ مورد جهیزیه به نوعروسان چوار
  • اهدای ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو در خرامه
  • عید نوعروسان چوار، شیرین‌تر شد
  • اهدا ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان در فیروزه
  • اهدای ۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد آق قلا
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در خوی
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان خوی