Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:15:30 GMT

ماندگاری هوای گرم در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۱۸۰

ماندگاری هوای گرم در هرمزگان

مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: هوای گرم و افزایش دما طی امروز و فردا همچنان در استان ادامه خواهد داشت.

سی سی پور افزود: در شبانه روز گذشته رودان با دمای ۵۰ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود.

او گفت: اوایل هفته آینده از میزان گرمای هوا در استان هرمزگان کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: طی ساعات بعدازظهر نیز در ارتفاعات استان رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: مناطق دریایی استان نیز در ساعات بعد از ظهر با وزش باد‌های جنوب غربی متلاطم خواهد بود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افزایش دما هواشناسی هرمزگان سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هواشناسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس هواشناسی برای روز‌های آینده تداوم پایداری جو همراه با افزایش نسبی ابر در آسمان منطقه را پیش بینی کرد.

مریم بهروزی گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند برای امروز سه شنبه جوی به نسبت پایدار را در سطح منطقه شاهد خواهیم بود. البته در بخش‌های غربی منطقه وزش باد‌های نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: برای روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه گذر متناوب امواج در سطح استان اتفاق خواهد افتاد که سبب افزایش ابر و البته در برخی مناطق بارش‌هایی به صورت پراکنده دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: از روز جمعه جو پایدارتر خواهد شد. به لحاظ دمایی ظهر امروز نسبت به دیروز اندکی افزایش دما را شاهد خواهیم بود. دیروز در گرمترین ساعات بیشینه دمای شهر قزوین به ۱۱ درجه سلسیوس رسید.

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود
  • ماندگاری هوای سرد در استان سمنان تا پایان هفته
  • ماندگاری هوای سرد در سمنان تا پایان هفته
  • باد و باران در راه است
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده
  • پیش‌بینی هواشناسی
  • هوای بهاری در مازندران