Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کریستیانو رونالدو قهرمانی یوونتوس در سری آ را با خرید یک خودروی لوکس بوگاتی به قیمت 10 میلیون یورو جشن گرفت.

Cristiano Ronaldo ستاره تیم یوونتوس ایتالیا برای جشن گرفتن نهمین عنوان قهرمانی پیاپی تیمش در مسابقات سری آ و همچنین پیروزی در برابر سمپدوریا، نسخه‌ی محدود بوگاتی چنتودیچی Bugatti Centodieci را خریداری کرد تا درکنار شیرون و سایر خودروهای شگفت‌انگیز خود در گاراژ قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها 10 دستگاه چنتودیچی برای تولید برنامه‌ریزی شده است و شاید تنها ستاره‌ای افسانه‌ای مانند رونالدو می‌تواند چنین وسیله نقلیه ویژه‌ای را خریداری کند. آیا

این نسخه‌ی تولید محدود بوگاتی کافی است تا یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال را تحت تأثیر قرار دهد؟

سال قبل، قیمت 5/5 میلیون دلار برای ثبت نام چنتودیچی در نظر گرفته شد اما شایعه شده که رونالدو برای این خودرو، 9/4 میلیون دلار پرداخت کرده است. ستاره و Celebrity یوونتوس با قرارداد چهار ساله به ارزش 100 میلیون دلار برای این تیم بازی می‌کند؛ درحالی‌که درآمدهای بالایی هم از فعالیت‌های تجاری و تبلیغاتی دارد.

خودروی لوکس جدیدی که به کلکسیون سوپرماشینهای رونالدو اضافه شده موتوری 8 لیتری دارد و 1600 اسب بخار توان تولید می‌کند. زمان رسیدن سرعت چنتودیچی از صفر تا 100 چیزی نزدیک به 2.4 ثانیه است. شتابی که این خودرو را به یکی از سریع‌ترین ماشین‌های دنیا تبدیل می‌کند. خودروی جدید رونالدو می‌تواند سرعت خارق العاده 380 کیلومتر بر ساعت را هم تجربه کند.

از خودروی بوگاتی چنتودیچی تا کنون تنها 10 عدد تولید شده و رونالدو حالا جز معدود افرادی است که یکی از این سوپرماشینهای استثنایی را در اختیار دارد.

رونالدو از مشتریان قدیمی و همیشگی بوگاتی است. او پیش از این مدلهای شیرون، ویرون و لاو ووتر نوار این برند را هم خریداری کرده. رونالدو سال گذشته برای خرید یک ماشین بوگاتی 18 میلیون یورو هزینه کرده بود.

از جمله دیگر ماشین‌های استثنایی کریستیانو رونالدو باید به خودروهایی مثل فراری اف430، رولز رویس فانتوم، لامبورگینی اونتادور، مازراتی گران کابریو، بنتلی کانتینتال جی تی سی و مک لارن سنا اشاره کرد. رونالدو در ماه جولای برای خرید خوردوی مک لارن خود چیزی در حدود 900 هزار یورو پرداخته بود.

بوگاتی چنتودیچی طراحی خارجی کاملا متفاوتی دارد که یادآور ابرخودرو بوگاتی EB110 در دهه 1990 است. این ظاهر منحصر به فرد باعث شده بوگاتی چنتو دیه‌چی با شیرونی که براساس آن ساخته شده کاملا متفاوت باشد. بوگاتی چنتودیچی از نسخه ارتقایافته موتور W-16 شیرون بهره می‌برد. قدرت از 1500 اسب‌بخار در شیرون به 1600 اسب‌بخار در چنتودیچی افزایش یافته است. چنتودیچی همچنین دارای دو جفت اگزوز و یک دیفیوزر بزرگتر در عقب است که داون‌فورس و پایداری را در سرعت بالا افزایش می‌دهد.

ساخت این ابرخودروهای سفارشی نیازمند زمان زیادی است، بنابراین کریستیانو رونالدو هم باید مانند بقیه مشتریان منتظر تولید خودرو خودش بماند. تحویل این ابرخودرو تا سال 2021 آغاز نخواهد شد، اما رونالدو هم برای سپری کردن این زمان مشغله زیادی از جمله حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را دارد. رونالدو فعلا محبور است با بوگاتی شیرون خودش رانندگی کند، اما بالاخره هر کسی مشکلات مخصوص خودش را دارد.

 

منبع : vedb.me

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو بوگاتی چنتودیچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)



منبع:پیج ir_sporrt

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوپرگل تاریخی رونالدو به پورتو که جایزه پوشکاش را برد (فیلم) گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) جشن تولد دختر رونالدو (فیلم)

دیگر خبرها

  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی ۵.۸ میلیون دلاری