Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان با تاکید بر نگاه ویژه حاکمیت برای توسعه شهرستان حاجی آباد به خصوص منطقه کوه شاه احمدی، گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده آسفالته در منطقه کوه شاه احمدی، به صورت مشارکت ۵۰ درصدی با بنیاد مستضعفان هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «فریدون همتی» در جلسه بررسی طرح های آبادانی و عمرانی بنیاد مستضعفان در استان هرمزگان که با حضور مدیرعامل بنیاد برکت، در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده برای توسعه مناطق محروم و کم برخوردار اقداماتی با مشارکت بنیاد مستضعفان در لارک شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه هایی نیز با مشارکت استانداری و بنیاد علوی در شهرستان بشاگرد تعریف شده است.

 

استاندار هرمزگان گفت: در حال تلاش برای احداث یک سد در منطقه سیرمند حاجی آباد هستیم که هم آب مورد نیاز منطقه را تامین می کند و هم تحولی در حوزه اشتغال ایجاد خواهد شد.

 

وی ادامه داد: می توانیم این طرح را به صورت مشارکت 50 درصدی با همکاری بنیاد علوی طی یکسال به اتمام برسانیم که تاثیر بسیار زیادی در حاجی آباد است.

 

استاندار هرمزگان ابراز داشت: احداث این سد علاوه بر رفع خطرات احتمالی ناشی از سیلاب با مهار روان آب ها حدود 400 هکتار از اراطضی منطقه را زیر کشت خواهد بود که باعث ایجاد زمینه اشتغال پایدار و تحقق جهش تولید خواهد شد.

 

وی با اشاره به کمک چهار میلیارد تومانی بنیاد علوی در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: تا کنون 21 میلیارد تومان سرمایه از طرف بنیاد مستضعفان وارد استان هرمزگان شده است.

 

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه های بنیاد علوی برای توسعه جزیره لارک و حاجی آباد، بیان داشت: مصوب شده است که برای توسعه جزیره لارک حدود 11 میلیارد تومان اعتبار برای مشارکت در اجرای پروژه ها توسط بنیاد علوی پرداخت شود.   

 

همتی اظهار کرد: مقرر شده است که برای توسعه شهرستان حاجی آباد نیز 39 میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد علوی مشارکت شود که 11 میلیارد تومان از این مقدار وارد فاز اجرایی شده است.

 

وی با تاکید بر نگاه ویژه ای که برای توسعه شهرستان حاجی آباد به خصوص منطقه کوه شاه احمدی در مجموعه حاکمیت وجود دارد، ادامه داد: 50 میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده آسفالته در منطقه کوه شاه احمدی در نظر گرفته شده است که به صورت مشارکت 50 درصدی با بنیاد علوی به سرانجام خواهد رسید.

 

استاندار هرمزگان با ذکر این نکته که 30 میلیارد تومان تسهیلات بدون سود برای مشاغل خرد و خانگی در نظر گرفته شده است، تشریح کرد: سه میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار کمکی برای بهبود وضعیت آب شرب حاجی آباد توسط بنیاد علوی در دو مرکز هزینه شده است که باعث شد بخشی از مشکلات تامین آب منطقه حل شود.

 

همتی تصریح کرد: هماهنگی خوبی که میان مجموعه استان هرمزگان و بنیاد علوی برقرار است منجر به رقم زدن اقدامات بزرگی در استان شده است.

 

وی عنوان کرد: اقدامات دیگری در حوزه های سازه های آبخیزداری، مدرسه سازی، صندوق های توسعه روستایی و آب شرب روستایی با مشارکت بنیاد علوی در منطقه کوه شاه احمدی در حال انجام است که باعث خواهد شد تا پایان دولت گامی بزرگ برای رفع محرومیت این منطقه برداشته شود.

 

استاندار هرمزگان تشریح کرد: با توجه به منویات و تاکید ویژه مقام معظم رهبری در خصوص جزایر به خصوص استان هرمزگان، در حال برنامه ریزی برای احداث هزار و 500 واحد مسکونی در جزایر هرمزگان هستیم.

 

شایان ذکر است که در پایان این نشست استاندار هرمزگان با اهدای لوحی از زحمات محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی و معاون بنیاد مستضعفان قدردانی کرد.

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: فریدون همتی بنیاد علوی بنیاد مستضعفان میلیارد تومان اعتبار استاندار هرمزگان بنیاد مستضعفان استان هرمزگان بنیاد علوی برای توسعه برای احداث حاجی آباد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر