Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در محور کندوان، حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و سه راهی دیزین تا کندوان همچنین محدوده سیاه بیشه و در جاده هراز و در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال‌، ترافیک سنگین است.

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تأثیر سفرهای بین شهری در شیوع بیشتر بیماری ‌کرونا/مردم در خانه بمانند

وی تأکید کرد: با توجه به تأثیر سفرهای بین شهری در شیوع بیشتر بیماری ‌کرونا (از اینجا بخوانید) ‌مردم تا جایی که امکان دارد در خانه بمانند و از انجام سفرهای بین شهری‌ غیرضروری در ایام تعطیلات عید غدیر خودداری کنند.

* ترافیک سنگین در کندوان، هراز و فیروزکوه

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و حدفاصل سه راهی دیزین تا کندوان و محدوده سیاه بیشه نشان می‌دهد.

محرابی‌نیا از بروز ‌ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال‌ محدوده سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال‌ محدوده شهر دماوند خبر داد.

وی با اشاره به تردد روان در منطقه یک آزادراه تهران - شمال‌، افزود: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده شهر رودبار و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا هستیم.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به  بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گیلان اظهار کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* افزایش 9 درصدی ترافیک جاده‌ها

محرابی‌نیا اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2229 دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 9 درصد افزایش دارد؛ در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

‌*  آزادراه‌های کرج-تهران و کرج-قزوین 2 آزادراه پرتردد کشور ‌

وی بیان کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج-تهران، ‌آزادراه تهران-کرج‌،‌ آزادراه ‌کرج-قزوین پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* 6 جاده‌ به دلیل محدودیت ایمنی مسدود است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 مسیر مسدود و تردد با احتیاط از باند کناری انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر محورهای شهداد - نهبندان، خرم‌آباد - پلدختر، رامیان - اولنگ -  شاهرود و جاده فرعی شمشک - دیزین و محور اسپکه – فنوج واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان تا اطلاع بعدی به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

* کندوان مجددا از ساعت 12 امروز 16 مرداد یک طرفه می‌شود

محرابی‌نیا با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در جاده ها در ایام تعطیلات عید غدیر خم، گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز پنجشنبه 16 مرداد تا ‌ساعت 2 بامداد روز‌ بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راه منطقه تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز تا ساعت 2 بامداد روز‌ بعد از کرج  و دوراهی شهرستانک و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 مرداد تا ‌ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ‌پلیس راه منطقه تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای مذکور تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

* هراز روزهای 17 و 18 مرداد یک طرفه می‌شود

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در محور هراز تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 مرداد تا ‌ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 17 روزهای مذکور تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا افزود: البته در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

* ممنوعیت تردد کامیون در هراز و کندوان

وی بیان کرد: در محور کندوان تردد تریلر و کامیون کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: ‌تردد کامیون غیر‌ از حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 6 روزهای 16، 17 و 18 مرداد تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد در محور هراز ممنوع است.

* ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های تهران-شمال و تهران-مشهد

وی بیان کرد: همچنین تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ‌روز چهارشنبه 15 مرداد تا ساعت 6 روز یکشنبه 19 مرداد در محورهای کندوان، ‌فیروزکوه، هراز و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

* محدودیت تردد کامیون در محور قائمشهر - فیروزکوه - تهران 

محرابی‌نیا اضافه کرد: از ساعت 12 تا 24 روز شنبه 18 مرداد تردد تریلرها و کامیون‌ها غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر - فیروزکوه - تهران ممنوع است.

* محدودیت تردد کامیون در جاده قدیم رشت-قزوین و محور آستارا-اردبیل‌

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز 18 مرداد ‌در محو‌ر آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

محرابی‌نیا گفت: تردد تریلرها و کامیون‌ها غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنیی از ساعت 12 تا 24 روز 18 مرداد در محور‌ قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت راه ها ترافیک راه ها ترافیک شمال هراز کندوان تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ساعت 2 بامداد روزهای بعد ترافیک سنگین در محور تا ساعت 2 بامداد روز مواد سوختی آزادراه تهران جنوب به شمال محور هراز تردد کامیون حال حاضر محرابی نیا ساعت 12 18 مرداد یک طرفه جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید محسن هاشمی اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • جاده کندوان از طریق آزاد راه استان البرز باز است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی