Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:20:13 GMT

بیانیه دفتر آیت الله سیستانی درباره انفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۳۳۶

بیانیه دفتر آیت الله سیستانی درباره انفجار بیروت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، مرجعیت عالی دینی در نجف اشرف درباره انفجار بیروت بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: مرجعیت عالی دینی در نجف اشرف اندوه و تاسف عمیق خود از حادثه دردناک شهر بیروت عزیز  پس از انفجار مهیب در بندرگاه آن  که منجر به کشته و مفقود شدن تعداد زیادی از مردم و تعداد دو برابری مجروحان و مصدومان و بی خانمان شدن دهها هزار نفر ازشهروندان شد و به ویرانی گسترده و وارد آمدن تلفات شدید به ساختمان ها و اموال عمومی در صحنه هایی غم انگیز و بی سابقه در دهه های اخیر شد، ابراز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه دفتر آیت الله سیستانی بیان شده است: به این ترتیب صمیمانه ترین تسلیت ها و همدردی ها را در این مصیبت بزرگ به مردم شریف لبنان تقدیم می کنیم و از خداوند متعال مسئلت داریم که به آنها برای گذر از این محنت بزرگ، قدرت، صبر و همبستگی عنایت فرماید و مومنان بزرگوار و همه خیرین در جهان را به همبستگی با آنها در این شرایط دشوار و کمک به آنها با تمامی روش هایی موجود جهت کاستن از آثار این فاجعه بزرگ دعوت می کنیم. از خداوند متعال مسئلت داریم که قربانیان را مورد رحمت واسعه خود قرار داده و به بستگان آنها صبر و آرامش عطا فرماید و به مصدومان نیز شفای و سلامتی عنایت فرماید.

کد خبر 4992539

منبع: مهر

کلیدواژه: انفجار بیروت آیت الله سیستانی لبنان ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی لبنان ویروس کرونا انفجار بیروت دونالد ترامپ عربستان سعودی روسیه ایران حزب الله لبنان فلسطین شیوع کرونا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله

حزب‌الله لبنان از انهدام تجهیزات پایگاه کنترل هوایی «میرون» رژیم صهیونیستی در عملیات موشکی خود ضد یگان این پایگاه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های متوالی از چند عملیات جدید خود ضد مواضع دشمن صهیونیستی خبر داد.

در آخرین بیانیه حزب‌الله که تا این ساعت منتشر شده، آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیلی علیه روستاهای جنوبی و منازل غیرنظامیان لبنان، ساعت 11:30 امروز چهارشنبه 17 آوریل یگان پایگاه کنترل هوایی میرون را با موشک‌های هدایت‌شونده مورد هدف قرار داده و تجهیزات آن را منهدم کردند.

طبق بیانیه‌های قبلی حزب‌الله، رزمندگان مقاومت لبنان ساعت 8:50 صبح امروز هم محل جدید استقرار نظامیان دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب‌الله همچنین ساعت 8:30 امروز محل تجمع نظامیان دشمن در مجاورت موضع نظامی رامیا را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

ساعت 7:50 امروز هم مبارزان مقاومت لبنان محل استقرار نیروهای دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

پیش از آن هم حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که رزمندگان آن ساعت 7:30 صبح امروز چهارشنبه 17 آوریل مقر فرماندهی تیپ 91 ارتش دشمن صهیونیستی را در پادگان برانیت با موشک‌ برکان به‌طور دقیق مورد هدف قرار دادند.

در بیانیه اولی هم که امروز حزب‌الله منتشر کرد آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت 11:30 نیمه‌شب گذشته (سه‌شنبه) 16 آوریل یک خودروی نظامی ارتش دشمن را هنگام ورود به موضع نظامی «المطله» با سلاح مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه آن نیروهای دشمن کشته و یا زخمی شدند.

حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیلحزب‌الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کردبیانیه حزب‌الله درباره شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان وجود ندارد
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • بیانیه اصحاب همدان در پی عملیات غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل