Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@08:53:19 GMT

کریستیانو رونالدو و افشای یک راز تلخ

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۳۴۴

کریستیانو رونالدو و افشای یک راز تلخ


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین کریستیانو رونالدو گفت: "فوتبال همه چیز به من داد، اما همچنین قبل از اینکه واقعا آماده باشم من را از خانه دور کرد. وقتی ۱۱ ساله بودم از جزیره به آکادمی اسپورتینگ لیسبون نقل مکان کردم و این سخت ترین دوران زندگی من بود. حالا فکر کردن به چنین کاری نیز من را دیوانه می کند، پسرم کریستیانو جونیور در حال حاضر هفت ساله است که من دارم این مطلب را می نویسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد : من فقط به این فکر می کنم که چه حسی دارم که چهار سال دیگر همه چیز را برای پسرم مرتب و آماده کرده و او را به پاریس یا لندن بفرستم. این کار برایم به نظر غیرممکن است و من اطمینان دارم که انجام آن برای والدین من نیز غیرممکن بود.

رونالدو افزود:من هنوز در پرتغال بودم، اما شرایط برایم مثل این بود که انگار به کشور دیگری سفر کرده ام. لهجه جدید برایم مانند یک زبان کاملا متفاوت ساخته است و فرهنگ جدید نیز فرق می کرد. من هیچ کس را نمی شناختم و این اوج تنهایی بود. خانواده من فقط اینقدر پول داشتند که هر چهار ماه یک بار سفر کرده و من را ببینند. من آنقدر دلم برایشان تنگ می شد که هر روز برایم دردناک بود.

فوتبال من را به جلو می برد. من می دانستم که در زمین کارهایی می توانم انجام دهم که بچه های دیگر در آکادمی نمی توانند. من به یاد می آورم اولین باری که شنیدم یکی از بچه ها به دیگری گفت که آیا دیدی کریستیانو چه کرد؟ او یک هیولا است. "

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت عباس بابایی حزب کتائب لبنان بیروت کریستیانو رونالدو راز تلخ ستاره فوتبال طرح ترافیک 99 کنکور 99 حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت عباس بابایی حزب کتائب لبنان بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سفینه فضایی جدید کریستیانو رونالدو؛ فراری مدل دیتونا ‏SP3‏ / عکس

یک سوپرماشین دیگر در گاراژ خودروهای لوکس کریستیانو رونالدو.

طرفداری | کریستیانو رونالدو قبل از پیوستن به تیم ملی پرتغال، در خیابان‌های پایتخت کشورش از فراری دیتونا SP3 جدید خود که 2 میلیون یورو قیمت دارد، رونمایی کرد.

فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال که در حال حاضر در اردوی کشورش حضور دارد پیش از سفر به اسلوونی از جدیدترین ماشین خود در خیابان‌های پرتغال رونمایی کرد. رونالدو اخیراً این مدل جدید فراری را که توسط حساب اینستاگرام Lisbon Cars "سفینه فضایی جدید" او نامیده شده است، به مجموعه‌ سوپرماشین‌های خود که گفته می‌شود ارزشی بیش از 18 میلیون پوند دارد، اضافه کرده است.

فراری مدل دیتونا SP3

جدیدترین سوپرماشین کریستیانو رونالدو مدل جدیدی از خودروهای فراری است که به قوی‌ترین موتور احتراق داخلی که تا به امروز توسط این شرکت مشهور ایتالیایی ساخته شده است مجهز شده و 840 اسب بخار قدرت و 697 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو می‌تواند در 2.85 ثانیه از 0 به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن هم 340 کیلومتر در ساعت است. از این تعداد تنها 599 دستگاه در دنیا تولید شده و قیمت آن هم همانطور که گفته شد نزدیک به 2 میلیون یورو است.

کریستیانو رونالدو پس از غیبت در بازی پرتغال مقابل سوئد برای استراحت در عربستان سعودی، به تیم ملی بازگشته است و در بازی سه‌شنبه مقابل اسلوونی برای تیم روبرتو مارتینز بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نگاهی به خودروهای لوکس و گرانقیمت کریستیانو رونالدو ماشین فراری مدل دیتونا ‏SP3

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم)
  • ماشین فراری جدید 130 میلیاردی کریستیانو رونالدو (فیلم)
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • ماشین فراری جدید و 130 میلیارد تومانی کریستیانو رونالدو / فیلم
  • رونمایی از سفینه فضایی جدید کریستیانو رونالدو؛ فراری مدل دیتونا ‏SP3‏ / عکس
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • (عکس) ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • پلی به گذشته - بریس تماشایی کریستیانو رونالدو مقابل ختافه (25 مارس 2010) / فیلم
  • آنری و رونالدو با کریستیانو مشکل دارند