Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  معصومه حسنی خونسار مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید صارمی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

در پیام آمده است:
هفدهم مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار روز گرامیداشت اسوه ایثار شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است، همانکه جان خود را در راه آرمان‌های نظام مقدس فدا کرد و نامش در این راه ماندگار شد، اکنون این روز بزرگ را به هم سنگران شهید صارمی، همه خبرنگاران امانتدار، حق گو، با اخلاق و متعهد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسنی خونسار افزود: کتابخانه‌ها بدون حضور خبرنگاران نمی‌توانند آنگونه که شایسته است اثرگذار باشد و ترویج فرهنگ کتابخوانی بدون احساس تعهد اصحاب رسانه به سرانجام خود نمی‌رسد. اکنون کتابدار و خبرنگار هر دو در یک صف و همراه با هم در راه اعتلای فرهنگ این سرزمین می‌کوشند و آرزو می‌کنیم این همراهی و همدلی با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

امید است همچنان در راه موفقیت و سربلندی ایران اسلامی و شفافیت سازی، امید آفرینی و انعکاس صدای مردم در این جایگاه رفیع و خطیر پاینده باشید و زمینه ساز پیشرفت و توسعه گردید.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه های کرمانشاه فعالیت های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی مردم از اصول استاندارد کالاها افزایش پیدا کند

استاندار خراسان شمالی گفت: فرهنگ‌سازی و ترویج استاندارد در جامعه می‌تواند آگاهی مردم را نسبت به این مقوله افزایش دهد و موجب ارتقای کیفیت خدمات شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد امروز _ دوشنبه بیست و هفتم فروردین _ در دیدار با کارکنان اداره کل استاندارد استان اظهار کرد: استاندارد از نقش و اهمیت ویژه ای در زندگی روزمره مردم برخوردار است.

وی افزود: فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه می‌تواند آگاهی مردم را نسبت به این مقوله افزایش داده و در نهایت با تبدیل این آگاهی به مطالبه‌ی عمومی منجر به ارتقا کیفیت کالا و خدمات در جامعه شود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳، نقش دستگاه‌های اجرایی در راستای تولید را مهم ارزیابی کرد و گفت: برند استاندارد بر روی تمام کالا و خدمات باید نقطه امید و یک اطمینان خاطر از کیفیت و رعایت تمام اصول ساخت برای مردم باشد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: در کنار وظایف گسترده حوزه استاندارد، آگاه سازی و اطلاع رسانی دقیق، ترویج فرهنگ استاندارد برای مردم که سبب همراه و همسو شدن و مشارکت آن‌ها می‌شود، از اهمیت ویژه برخوردار است.

کد خبر 744745

دیگر خبرها

  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور
  • طرح پژوهشی نقشه‌برداری فرهنگی انجام شد
  • اسماعیلی: گفتگوی عمیق در جامعه و فرهنگ ما جریان دارد
  • ستاد صبر در کردستان به دنبال ترویج فرهنگ صلح و سازش است
  • اعتلای جایگاه معلمان از رویکردهای اصلی برنامه‌های هفته معلم است
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را به سوی پویایی می‌برد
  • آگاهی مردم از اصول استاندارد کالاها افزایش پیدا کند
  • هنر شعر کلید طلایی پیوند قشر جوان با انقلاب اسلامی
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تضمین کننده امنیت اجتماعی است
  • رعایت عفاف و حجاب جهاد با دشمنان اسلام است