Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@05:53:55 GMT

سه‌شنبه؛ قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۴۰۵

سه‌شنبه؛ قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی

‍‍‍‍‍‍

زمان قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 99-98 روز از ساعت 15 سه‌شنبه 21  مرداد ماه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و با حضور نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این مرحله برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان و برنده مسابقه دو تیم استقلال و سپاهان در این مرحله حضور دارند که بر اساس قرعه حریفان‌شان مشخص خواهد شد.

تغییر داوران دو دیدار استقلال در لیگ برتر و جام حذفی

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال جام حذفی فوتبال ایران بیشتر بخوانید... فلاحت‌زاده: سعادتمند خودش هم نمی‌داند تا چه زمانی مدیرعامل است/ مجیدی با کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی ماندنی می‌شود سازمان لیگ: تغییری در شیوه برگزاری مسابقات جام حذفی ایجاد نشده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فلاحت‌زاده: سعادتمند خودش هم نمی‌داند تا چه زمانی مدیرعامل است/ مجیدی با کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی ماندنی می‌شود سازمان لیگ: تغییری در شیوه برگزاری مسابقات جام حذفی ایجاد نشده است واژه های کاربردی مرتبط فوتبال جام حذفی فوتبال ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۲ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۳ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۴ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۵ لیگ اروپا| اینتر با غلبه بر ختافه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ منچستریونایتد حریف کپنهاگن شد ۶ میلان رسماً با دفاع راست لیون قرارداد بست ۷ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۸ هافبک زنیت در مسیر انتقال به میلان مهمترین اخبار ورزشی اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید یک تیم یونانی دیگر هم به حاج‌صفی پیشنهاد داد رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور اطری: دوست داریم لیگ برگزار شود/ به خاطر المپیک ناامید نمی‌شویم مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ اردوکشی غربگرایان در بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود تحلیل رسانه‌های عبری از انفجار بیروت/ رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست پدیدار شد مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال جام حذفی فوتبال ایران فوتبال جام حذفی فوتبال ایران فوتبال ایران سازمان لیگ جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / طلای سنگین‌ وزن بر گردن «میرزازاده»

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227341 برچسب‌ها کشتی فرنگی

دیگر خبرها

  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • ۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند
  • صعود ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه نهایی