Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:48:44 GMT

مرگ زندگی بخش نوجوان ۱۴ساله قمی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۴۵۱

مرگ زندگی بخش نوجوان ۱۴ساله قمی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، ولی الله صمدی، کارشناس مسئول اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اعضای حیاتی عباس زالی،نوجوان ۱۴ساله قمی  که در اثر رانندگی با موتورسیکلت دچار سانحه و مرگ مغزی شد با رضایت خانواده به چند بیمار اهداء شد.


او با اشاره به این که اهدای اعضای این نوجوان جوان قمی، پنجمین اهدای عضو در سال 99 است افزود: امسال چهار مرد و یک زن  تا کنون دچار مرگ مغزی و برای اهدای عضو به تهران منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صمدی افزود: پارسال  ۱۴مورد اهدای عضو در قم صورت گرفت.


کارشناس مسئول اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رانندگی با موتورسیکلت و بدون کلاه ایمنی را بسیار مخاطره آمیز دانست و از راکبان موتورسیکلت خواست از رانندگی بدون کلاه ایمنی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای عضو مرگ مغزی حوادث رانندگی اخبار سلامت اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، زهره تیموری روز اظهار کرد: بیمارستان توتونکاران رشت به دلیل عدم کسب استانداردهای لازم و مجوزهای قانونی پروانه بهره‌برداری، پروانه مسئول فنی و اعتبار بخشی به طور موقت تعطیل شد.

وی افزود: پیرو مصوبه امروز نشست قرارگاه استانی نظارت بر سلامت، بیمارستان توتونکاران رشت به دلیل تمدید نکردن پروانه بهره‌برداری و مسئول فنی از سال ۱۴۰۰ و اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به طور موقت تعطیل شده‌است.

تیموری با اشاره به موضوع اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شامل استانداردهای درمانی، بهداشتی، فنی و سایر موارد در سنوات گذشته از سوی مسئولان بیمارستان توتونکاران رشت اظهار کرد: مسئولان این بیمارستان به تذکرات پی در پی دانشگاه علوم پزشکی استان بی‌توجه بودند.

وی بیان کرد: بنابراین بیمارستان توتونکاران رشت پس از طی مراحل قانونی و با حضور کارشناسان نظارت بر درمان، پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی به طور موقت تعطیل شده‌است.

بیمارستان توتونکاران رشت در سال ۱۳۴۶ تأسیس شد و به صورت خصوصی فعالیت داشت.

کد خبر 6058247

دیگر خبرها

  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • پروازی از جنس نجاتِ چشمان ۴ نوجوان جوانرودی
  • شاخص اهدای عضو در غرب خراسان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • ‍ افزایش ۱۸ درصدی شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در سبزوار
  • افزایش۱۸ درصدی شاخص اهدای عضو دردانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • اعضای جوان مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۳ بیمار اهدا شد
  • زندگی دوباره به ۳ بیماربا اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • اهدای اعضای ۲۱ مورد مرگ مغزی در استان اردبیل طی سال‌جاری