Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی فر با تاکید براینکه اخبار بیشتری از برخورد با مفسدین و عوامل فساد در ورزش مطرح می کنیم اظهار داشت: باکی از جوسازی مفسدین علیه مدیران وزارت ورزش و جوانان و افراد وابسته به ما نداریم، عوامل مختلف فساد در باشگاه های مختلف، شناسایی شده اند. ما نیز محکم در مسیر مبارزه با فساد ایستاده ایم و به زودی اخبار جدیدی از مبارزه با فساد مطرح می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان، درباره اقدامات این وزارتخانه در زمینه مبارزه با فساد گفت: خوشبختانه با همکاران در وزارت اطلاعات جلساتی داریم. همکاران ما در وزارت اطلاعات عوامل زیادی را شناسایی کردند. در این مسیر دلالان فوتبال، عوامل مختلف فساد در باشگاه های مختلف، شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: برخوردها شروع شده است؛ البته طبیعی هم هست، وقتی می خواهیم با فساد مبارزه کنیم و وزارت اطلاعات را به عنوان امین نظام و یک دستگاه مقتدر به صحنه می آوردیم، یکسری بترسند، جوسازی برعلیه ما کنند و اتهامات ناروا بزنند.

سلطانی فر تاکید کرد: البته این مسئله برای ما طبیعی است. متأسفانه برخی از رسانه ها با عوامل دلال، سودجو و فاسد همکاری هایی دارند که به مرور شناسایی می شوند و برخوردها شروع شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: مطمئنا در روزها و هفته های آینده، ما اخبار بیشتری از برخورد با مفسدین در عرصه ورزش و عوامل فساد مطرح خواهیم کرد و شما خواهد شنید. امیدوار هستیم که این حرکت بتواند باعث سالم سازی فضای ورزشی شود؛ اگرچه گفتم، جوسازی علیه ما و سایر مدیران وزارتخانه و افراد وابسته انجام می شود اما باکی نداریم.  محکم در این مسیر ایستاده ایم و با قوت و قدرت تا زمانی که هستیم، در زمینه مبارزه با فساد در ورزش تلاش می کنیم. 

کد خبر 4992550

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر فساد مالی وزارت ورزش و جوانان باشگاه های ورزشی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس فوتسال ورزش همگانی لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی گفت: در اجرای طرح اخیر مبارزه با سرقت موتورسیکلت در این شهرستان تعداد ۱۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط عوامل گشت کلانتری‌های تابعه و یگان امداد کشف شد. 

وی هدف پلیس از اجرای طرح مبارزه با سرقت را افزایش امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و به شهروندان توصیه کرد که موتورسیکلت خود را حتی برای لحظه‌ای کوتاه بدون قفل در مقابل منزل، مغازه و ... رها نکنند. 

همچنین در ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی ماموران کلانتری ۱۵، طرح برخورد با جرائم در یک هفته در سطح شهرستان اجرا شد. 

عوامل انتظامی کلانتری با انجام تحقیقات پلیسی، اقدامات فنی و فعال کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند تعداد ۷ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه آنان را دستگیر و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی انتقال کردند. 

در بازجویی‌های فنی از دستگیرشدگان تعداد ۱۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: سامانه سوت‌زنی در مبارزه با فساد است
  • عکس| وزیر ورزش از سامانه سوت رونمایی کرد
  • تاکید وزیر ورزش و جوانان بر ترویج فرهنگ مبارزه با فساد
  • تاکید هاشمی بر ترویج فرهنگ مبارزه با فساد باید در حوزه ورزش
  • ترویج فرهنگ مبارزه با فساد باید در حوزه ورزش و جوانان نهادینه شود
  • رونمایی از سامانه سوت‌زنی در ورزش با حضور وزیر
  • روی کین منتظر کسی نمی ماند، حتی اگر دیگو سیمئونه یا رونالدو نازاریو باشید! / فیلم
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور برف و باران می‌بارد؟
  • دوشنبه منتظر عجیب‌ترین چهره یحیی باشید!
  • کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی