Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حکمی از سوی کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، علیمراد سرافرازی به سمت سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در بخشی از این حکم امده است: رعایت کامل منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، ساماندهی مناسب مرکز، اجرای سیاست‌های اطلاع رسانی وزارتخانه، تعامل و همکاری با معاونین و روسای سازمان‌های ستادی و استانی و رسانه‌های جمعی به منظور انعکاس عملکرد بخش، تهیه و اجرای طرح‌های تبلیغاتی و تبیین برنامه‌ها و خط مشی‌ اطلاع رسانی، ایجاد و تداوم روابط بین وزارت جهاد کشاورزی با مجامع و سازمان‌های بین المللی و منطقه ای، بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های برتر کشور در بخش کشاورزی، پیگیری موافقت نامه‌ها و یادداشت‌ تفاهم‌های دو جانبه و چندجانبه با کشورهای هدف و نظارت بر اعزام‌ها و پردازش نتایج آن مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبیاری زمین‌های کشاورزی هوشمند می‌شودصدور سند برای 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی/ زمینی که 10 سند دارد

 

علیمراد سرافرازی، فارغ التحصیل لیسانس گیاهپزشکی دانشگاه تهران؛ کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز و داری دکترا از دانشگاه کاردیف انگلستان در حوزه کشاورزی است و درباره سوابق اجرایی وی به رئیس موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور، دبیر کمیته نانو تکنولوژی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر رسانه های ترویجی معاونت ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات، دبیر کمیته بهره وری و نماینده وزارت جهاد کشاورزی در اجلاس های سازمان بهره وری آسیایی می توان اشاره کرد.

تاکنون بیش از 60 مقاله علمی از دکتر سرافرازی در ژورنال های معتبر داخلی و خارجی منتشر شده و نامبرده به عنوان مدرس مدعو در دانشگاه های تبریز، تهران و علوم و تحقیقات به تدریس پرداخته است.

هدایت بالغ بر 50 پایان نامه دکترا و کارشناسی ارشد، ترجمه کتاب بیوتکنولوژی حشرات، همکاری در انتشار کتاب زراعت نوین و داوری ده ها مقاله علمی در ژورنال های داخلی و خارجی از دیگر سوابق علمی دکتر سرافرازی محسوب می شود.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بیشتر بخوانید... آبیاری زمین‌های کشاورزی هوشمند می‌شود صدور سند برای ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی/ زمینی که ۱۰ سند دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آبیاری زمین‌های کشاورزی هوشمند می‌شود صدور سند برای ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی/ زمینی که ۱۰ سند دارد واژه های کاربردی مرتبط کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ "امین" سقف بازار را شکست ۲ شناسایی ۴ میلیون جا مانده از دریافت سهام عدالت ۳ تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس ۴ سهام ۴ شرکت دولتی واگذار می شود + قیمت پایه ۵ عامل قطعی مکرر برق پایتخت دستگیر شد ۶ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۹| پیش بینی رگبار ۵ روزه باران در ۲۰ استان/ هوا در نوار شمالی ۱۰ درجه خنک می‌شود ۷ بررسی ایده‌ها در میزگرد تسنیم| دست مجلس برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی باز است/ خطر نابرابری در جامعه جدی است ۸ ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ مهمترین اخبار اقتصادی ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ خط تولید لوله های جریانی نفت افتتاح شد معاون سازمان امور اراضی: برخورد با زمین خواری در زمان آیت الله رئیسی ۲ برابر شده است زنگنه در گفت‌وگو با تسنیم: نظارت بر سیستم هوانوردی تشدید می‌شود/ آسمان ایران، امن‌ترین فضای منطقه مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود تحلیل رسانه‌های عبری از انفجار بیروت/ رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست پدیدار شد مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان

قلندرعباد، سرپرست وزارت صحت‌عامه طالبان با ژاو شینگ، سفیر چین و رئیس اداره یونسیف جداگانه در دفتر کارش دیدار کرد.

در این دیدار طرفین درباره بازسازی شفاخانه جمهوریت، ظرفیت سازی داکتران افغان، سرمایه گذاری در بخش صحی، کنترل بیماری های کرونا و فلج اطفال و هماهنگی بهتر بین دو کشور بحث و گفت وگو کردند.

سرپرست وزارت صحت‌عامه برهمکاری کشور چین در زمینه بازسازی و ارتقاء ظرفیت کارمندان صحی در افغانستان تاکید نموده افزود: ما در سکتور صحی افغانستان نیروی انسانی زیادی داریم و لازم است تا ظرفیت های آنان افزایش یابد.

سفیر چین همچنین همکاری دوجانبه میان دو کشور را ضروری خوانده از ادامه همکاری های کشورش با سکتور صحی افغانستان اطمینان داد.

همچنین دکتر قلندر عباد سرپرست وزارت صحت با تاج الدین اویلا رئیس جدید اداری سازمان یونیسف در دفتر کارش دیدار کرد.

طرفین در این دیدار پیرامون همکاری های مشترک در عرصه صحت گفت وگو کردند.

عباد در این دیدار گفت: ما می خواهیم خدمات صحی معیاری و باکیفت را بدون تبعیض در تمام نقاط افغانستان برای مردم ارائه کنیم .

مسئول اداری جدید سازمان صحی جهان از همکاری های این سازمان در بخش صحت با افغانستان وعده سپرد.

سازمان یونیسف ازچندین دهه به این طرف در افغانستان فعال بوده و در بخش صحت و آموزش با مردم این کشور همکاری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • خرید نهال لیبل دار، ۲۹ هزار تومان از نهالستان تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی
  • شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان