Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ناصر خدایاری روز پنجشنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، افزود: ایرنا، در عرصه‌های مختلفی با حضور فعال خبرنگاران به وظیفه ذاتی خود در حوزه اطلاع‌رسانی عمل کرده و همواره موفق بوده است.

وی اضافه کرد: باید قدردان تلاش های خبرنگاران پرتلاش در حوزه‌های مختلف باشیم که روز خبرنگار بهترین فرصت برای این امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: کسی نمی‌تواند مرجعیت ایرنا را انکار کند زیرا ایرنا به واقع مرجع اصلی اخبار است.

حجت الاسلام خدایاری افزود: با کنار هم قرارگرفتن خانه مطبوعات و بسج رسانه پتانسیل خوبی ایجاد و مطالب مورد نظر به خوبی در سطح جامعه مطرح می‌شود.

رییس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار اظهار داشت: خبرنگاران ارکان اصلی اطلاع‌رسانی در جامعه ما هستند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

یوسف پیربوداقی اظهار داشت: خبرنگاران ایرنا همیشه در عرصه‌های مختلف با جان و دل تلاش کرده که نمونه این امر در مساله پوشش اخبار زلزله قطور و بیماری کرونا به وضوح مشهود است.

حسینعلی راشکی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: حضور مسوولان در دفتر خبرگزاری گواه بر این مساله است که پشتیبان خبرنگار و حوزه اطلاع‌رسانی استان هستید.

به گزارش ایرنا،  ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی است که به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی ارومیه خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی جمهوری اسلامی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین نیروی ماهر با تأسیس دانشکده‌های جوارصنعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تفاهم‌نامه همکاری حوزه علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ا  آذربایجان‌غربی و موسسه امین وابسته به هلدینگ تخصصی صنعت و معدن قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با موضوع همکاری در راستای تأمین نیازمندی‌های تحقیقاتی طرفین با استفاده از توان علمی، آموزشی و پژوهشی، تعمیق همکاری‌ها و گسترش تعامل مشترک در راستای دانشگاه نسل چهارم و حل مسئله منعقد شد.

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در حاشیه این مراسم با تأکید بر اهمیت گسترش دانشکده‌های جوار صنعت اظهار کرد: یکی از کارهایی که دانشگاه آزاد اسلامی را متفاوت از سایر مؤسسات آموزش عالی کرده، آموزش در کنار مهارت‌آموزی و کسب علم در کنار کسب مهارت است.

 

محمدرضا ولیلو با اشاره به برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی در راستای گسترش دانشکده‌های جوار صنعت افزود: در این الگو، دانشجویانی که در دانشکده‌های جوار صنعت تحصیل می‌کنند، همزمان با تحصیل در کارخانه و صنایع نیز اشتغال دارند و مهارت‌آموزی می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف دانشگاه آزاد اسلامی این است که دانشجویان دانشگاه متناسب با نیاز بازار کار آموزش‌دیده و مهارت بیاموزند تا اشتغال آنها تضمین شود، همچنان که تأسیس دانشکده‌های جوار صنعت، نیاز صنایع در تأمین نیروی ماهر و آموزش‌دیده را نیز رفع می‌کند.

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی، یکی از موفقیت‌های رشته‌های پزشکی را حضور و فعالیت دانشجویان در عرصه همزمان با تحصیل دانست و افزود: یکی از گلایه‌ها و دغدغه‌‌های صنعتگران، متناسب نبودن خروجی دانشگاه‌ها با نیاز صنایع و بازار کار است که با تأسیس دانشکده‌های جوار صنعت توسط دانشگاه آزاد اسلامی به این مهم توجه می‌شود.

 ولیلو با اشاره بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر انعطاف زیادی در راستای رفع مشکلات جامعه دارد، ادامه داد یکی از مزیت های این دانشگاه حذف بروکراسی‌های زائد و تسریع در همگام‌سازی با نیازهای جامعه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۴ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی مشغول به تحصیل بوده و این دانشگاه از نظر آمار، سهم ۴۰ درصدی از آموزش عالی استان را برعهده دارد، عنوان کرد: ۸۰ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی بومی استان هستند و در آن ماندگار خواهند بود که به این مسئله باید به دید یک فرصت نگاه کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به تحصیل ۸۰۰ دانشجوی دکتری و بیش از ۵ هزار دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف در این دانشگاه، خواستار احصاء مشکلات و نیازهای موسسه امین در راستای سوق دادن پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها برای رفع این مشکلات شد.

ولیلو، استان آذربایجان‌غربی را یکی از قطب‌های معادن کشور معرفی کرد و گفت: معدن پیشران توسعه آذربایجان‌غربی بوده، اما سهم ناچیز این حوزه در اشتغال، خام‌فروشی و نبود زیرساخت‌های لازم بیانگر غفلت در این حوزه است که همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان با موسسه امین در این زمینه می‌تواند چاره‌ساز باشد.

 

 

مدیرعامل موسسه امین قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) هم با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های موسسه و پروژه‌های در دست اجرا در استان آذربایجان غربی و سایر استان‌های کشور ارائه و بر لزوم افزایش تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی استان تأکید کرد.

اسماعیل پناهی با اشاره به اینکه موسسه امین پروژه‌محور بوده و تأمین هزینه و درآمد نیز بر عهده خود این موسسه است، افزود: در مجموعه بزرگ علمی صنعتی موسسه امین، نیازمند همفکری و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در زمینه‌های مختلف به‌خصوص نیروی انسانی هستیم.

وی با بیان اینکه موسسه امین همواره در حال تحقیق و توسعه است، خواستار همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه امین در زمینه جذب سرباز برای ایجاد امید و نشاط در جوانان و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت شد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی در سال ۱۴۰۲ در آذربایجان غربی
  • امام جمعه کرمانشاه: عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است
  • روش روس ها برای اطلاع رسانی لحظه به لحظه شمارش آرا به مردم + تصاویر
  • عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • تامین نیروی ماهر با تأسیس دانشکده‌های جوارصنعت
  • کلاهبردار حرفه ای با ۳۰۰ شاکی توسط پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی دستگیر شد
  • تبیین شخصیت پروین اعتصامی نباید صرفا به یک روز در سال خلاصه شود
  • در نشست استاندار اصفهان با منتخبین مجلس دوازدهم چه گذشت؟
  • تجلیل از بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر دانشگاه آزاد