Web Analytics Made Easy - Statcounter



کریم باقری مربی پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود علاوه بر پرسپولیس و بازیکنانش، علی دایی، علی کریمی، عابدزاده و ... را هم آنفالو کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ روز گذشته خبری در فضای مجازی مطرح شد که جالب بود؛ کریم باقری بازیکنان پرسپولیس را آنفالو کرد! در ادامه علت این اقدام مربی قرمزها از نظر بعضی کانال‌ها و سایت‌ها، به معنای پایان همکاری با پرسپولیس و شروع همکاری با تیم‌ملی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که این نمی‌توانست دلیل درستی باشد چراکه به هر حال تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در تیم‌ملی هم حضور دارند، بنابراین چه نیازی بوده اصلا او کسی را آنفالو کند؟

اما بازیکنان پرسپولیس تنها کسانی نیستند که از لیست فالوئینگ‌های های کریم باقری حذف شده‌اند. چهره محبوب قرمزها در لیست فالوئینگ‌های خود علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علی کریمی، افشین پیروانی و یحیی گل محمدی را هم داشت. کریم آنها را هم آنفالو کرده است! ظاهرا او قبل از آنفالو کردن آنها پیامی برایشان فرستاده که مجبور است به خاطر کارهای تبلیغاتی چنین کاری کند. اگر غیر از این بود و باعث ناراحتی آن چهره‌ها می‌شد، قطعا در مقابل باقری را آنفالو می‌کردند ولی در بین فالوئینگ‌های یحیی، علی دایی، علی کریمی، افشین پیروانی و احمدرضا عابدزاده نام مربی قرمزها دیده می‌شود.

ظاهرا او قبل از آنفالو کردن آنها پیامی برایشان فرستاده که مجبور است به خاطر کارهای تبلیغاتی چنین کاری کند. اگر غیر از این بود و باعث ناراحتی آن چهره‌ها می‌شد

بدین ترتیب مشخص می‌شد علت این اقدام کریم باقری نه حضور در تیم‌ملی که به دلیل کارهای تبلیغاتی بوده است. در حال حاضر اینستاگرام بسترخوبی برای تبلیغات به حساب می‌آید و چهره‌هایی چون کریم باقری هم برای این کار جذاب به نظر می‌رسند. او یک میلیون و 700 هزار نفر دنبال کننده دارد و به تازگی ویدئوهایی تبلیغاتی در اینستاگرام خود منتشر می‌کند. اینکه درآمد کریم باقری از کارهای تبلیغاتی چقدر است، معلوم نیست اما ظاهرا رقم این همکاری بالای 1.5 میلیارد تومان است. باقری در فضای مجازی یکی از محبوب‌ترین مربیان و پیشکسوتان فوتبال به حساب می‌آید و حتی تعداد فالوورهایش از بعضی ستاره‌های فوتبال هم بیشتر است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریتیمو با عابدزاده پیروز شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در یکی از مسابقات تیم ماریتیمو در خانه با ۲ گل تیم اونیائو لیریا را مغلوب کرد. امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی در این دیدار به طور کامل در ترکیب تیم ماریتیمو بازی کرد و در دقیقه ۸۴ کارت زرد گرفت.

در جدول لیگای دو پرتغال تیم‌های سانتاکلارا با ۵۶، آوش با ۵۶، ناسیونال مدیرا با ۵۱ و ماریتیمو با ۴۸ امتیاز اول تا چهارم هستند.

دیگر خبرها

  • ماریتیمو با عابدزاده پیروز شد
  • عکس| پیام کریم ‌باقری برای تولد رسول خادم
  • استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم
  • حافظ ۹ ساله قرآن در استهبان مدرک کارشناسی دریافت کرد + فیلم
  • (تصویر) استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم
  • استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم (عکس)
  • اعطای مدرک کارشناسی به حافظ ۹ ساله قرآن کریم در استهبان + فیلم
  • افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری
  • دوشنبه منتظر عجیب‌ترین چهره یحیی باشید!
  • تبریک کریم باقری به مهدوی کیا؛ موشک ایرانی کنار زیدان + عکس