Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@04:37:56 GMT

رضوان در شهرستان میامی به شهر ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۵۱۷

رضوان در شهرستان میامی به شهر ارتقا یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه درباره تغییرات اخیر صورت گرفته در حوزه تقسیمات کشوری و استانی، بیان کرد: با پیشنهاد استانداری سمنان مبنی بر تبدیل روستای رضوان (مرکز بخش کالپوش در شهرستان میامی) به شهر موافقت شد.

وی افزود: به استناد ابلاغیه شماره ۷۰۷۶۷ مورخ ۱۳۹۹/۵/۱۵ وزیر محترم کشور و برابر ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب سال ۱۳۸۹ و با عنایت به نامه شماره ۵۹۸۰۶/۳۳۶۶۷ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاون حقوقی رئیس جمهور، با پیشنهاد استانداری سمنان مبنی بر تبدیل روستای رضوان مرکز بخش کالپوش شهرستان میامی به شهر موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تأسیس و راه اندازی شهرداری متعاقباً انجام خواهد شد، گفت: این ارتقا می‌تواند تأثیر بسزایی در آبادانی و توسعه شرق استان سمنان بگذارد.

رضوان در شرقی ترین منطقه استان سمنان قرار دارد.

کد خبر 4992547

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان فرمانداری میامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد روز خبرنگار ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند کمک مومنانه عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 رضوان؛ جاسوس قدرتمند پاکستان/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، این ناو که بر اساس تصاویر ماهواره‌ای در حال طی مراحل تجهیز در استان فوجیان چین مشاهده شده بود و پس از آن هنگام انتقال از چین به پاکستان، در اندوزی ویدئویی از این ناو منتشر شده و حالا در کراچی قرار دارد.

این ناو پاکستان را به جمع کشورهای دارای ناو جمع‌آوری اطلاعات مثل چین، روسیه، فرانسه، ترکیه و همینطور رقیب این کشور یعنی هند اضافه می‌کند.

رضوان با طول حدود ۸۷ متر و عرض ۱۹ متر در پاسخ به وارد خدمت شدن ناو اطلاعاتی بزرگ و سنگین Dhruv نیروی دریایی هند که در نقش پیش اخطار برای شناسایی بموقع موشک‌های بالستیک و همینطور جمع‌آوری اطلاعات قرار دارد به نیروی دریایی پاکستان می‌پیوندد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885122

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از نشست تعیین دستمزد کارگران / احتمال موافقت با حقوق ۱۶.۵ میلیونی تقویت شد؟
  • آخرین خبر از نشست تعییت دستمزد کارگران / احتمال موافقت با حقوق ۱۶.۵ میلیونی تقویت شد؟
  • آگهی مزایده عمومی املاک بانک ایران زمین شماره ح/۱۴۰۲
  • افزایش نرخ تاسیسات گردشگری در بازه زمانی اعتبار نرخنامه ممنوع است
  • سرویس‌دهی به آرامستان باغ رضوان با ۲۰ دستگاه اتوبوس
  • «لایحه اصلاح موادی از قانون کار» به هیات دولت می‌رود
  • ارسال لایحه اصلاح موادی از قانون کار به هیئت دولت
  • باغ رضوان مهیای حضور زائران در روز اول فروردین
  •  رضوان؛ جاسوس قدرتمند پاکستان/ فیلم
  • توزیع پیراهن در آستانه فرا رسیدن نوروز در میامی