Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ به دستور رئیس جمهور بزرگ‌ترین تولیدکننده متانول جهان در استان بوشهر به ظرفیت تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر، در مراسمی با حضور رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل صنایع پتروشیمی ایران از طریق ارتباط تصویری 2 پروژه مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه در عسلویه و مجتمع پتروشیمی کاوه در بندر دیر افتتاح  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مجتمع پتروشیمی متانول کاوه با ظرفیت تولید روزانه 7 هزار تن متانول با گرید AA بزرگ‌ترین تولیدکننده متانول جهان محسوب می‌شود که در زمینی به مساحت 220 هکتار در ساحل شهرستان دیر استان بوشهر  مستقر در پارس شمالی احداث شده است.

پتروشیمی کاوه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وارد مدار تولید شده و ساخت اسکله اختصاصی در سواحل خلیج‌فارس در مجاورت مجتمع کاوه برای صادرات محصولات تولیدی از مزایای این طرح است.

پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه هم با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 650 هزار تن متانول افتتاح شد.

کار احداث پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه از سال 1394 آغاز شد و امروز این طرح روزانه یک میلیون دلار درآمدزایی دارد.

استاندار بوشهر  در آیین افتتاح طرح پتروشیمی متانول کاوه که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور انجام شد با تاکید بر  استفاده از ظرفیت‌های جوانان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها اظهار داشت: امروز در جنگ اراده ها شاهد هستیم با تلاش و توان حداکثری فرزندان ایزان عزیز و تدبیر رییس جمهور و وزارت نفت، امید در کشور خلق شد.

بزرگترین واحد "متانول" جهان با فرمان رئیس‌جمهور در استان بوشهر افتتاح می‌شود 2 مجتمع پتروشیمی در استان بوشهر وارد مدار بهره‌برداری می‌شود بوشهر| بزرگترین واحد متانول جهان در شهرستان دیر افتتاح می‌شود

عبدالکریم گراوند اجرای پنجره واحد سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان بوشهر به عنوان پایلوت در کشور را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: با این اقدام آمادگی استقبال از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی هستیم.

وی، تحولات بزرگ صورت گرفته در عرصه نفت و پتروشیمی را ستودنی دانست و بیان کرد: اجرا و افتتاح این طرح‌ها به دست جوانان نخبه ایران اسلامی جای تبریک به رییس جمهور و مردم شریف ایران دارد.

استاندار بوشهر در  پاسخ به سوال  رییس جمهور در مورد وضعیت کرونا در استان بوشهر گفت: وضعیت کرونا در استان بوشهر در2 هفته اخیر ثابت و رو به کاهش بوده است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT7 بیشتر بخوانید... بزرگترین واحد "متانول" جهان با فرمان رئیس‌جمهور در استان بوشهر افتتاح می‌شود افزایش ۱.۶ میلیون تنی تولید متانول کشور مازاد عرضه متانول در کشور مدیریت می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بزرگترین واحد "متانول" جهان با فرمان رئیس‌جمهور در استان بوشهر افتتاح می‌شود افزایش ۱.۶ میلیون تنی تولید متانول کشور مازاد عرضه متانول در کشور مدیریت می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۲ سقوط نمودار نرخ رشد جمعیت کشور دستخوش عومل داخلی و خارجی؛ بحرانی که جدی گرفته نمی‌شود ۳ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۴ محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم ۵ رئیس سازمان چای کشور: ۲۳۰ هکتار از باغات چای رها شده به چرخه تولید برگردانده شد ۶ گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند ۷ کرونا نبض صنایع دستی را به شماره انداخت/ واحدهای تولیدی حال و روز خوشی ندارند ۸ نخبه مشهدی موفق به ساخت دستگاه «کاهش آلاینده سوختی» شد مهمترین اخبار استانها ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم اتمام بازسازی روستاهای سیل‌زده گلستان تا پایان شهریور/همه واحدهای مسکونی سیل‌زدگان تحویل شد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: واسطه‌گران و رانت‌خواران به جان برنج شمال افتاده‌اند / دولت نابه‌‌سامانی در بازار برنج را کنترل کند دستگیری مدیر کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان به اتهام فساد مالی مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود تحلیل رسانه‌های عبری از انفجار بیروت/ رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست پدیدار شد مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجتمع پتروشیمی استان بوشهر هزار تن متانول بزرگترین واحد افتتاح می شود رئیس جمهور ترین اخبار رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با حضور سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزار شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران گفت: توفیقی است که در این ایام در خدمت مردم غیور بوشهر هستیم. روز ارتش و روز دلاور مردی‌های ارتش جمهوری اسلام برگزار شد. ارتشی که در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی اجازه کوچک‌ترین جولانی را به دشمنان نداده است.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی بسیاری از عملیات‌ها از همین منطقه بوده و بوشهر تکیه‌گاه نیروی دریایی، هوایی و زمینی ارتش بود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: همزمان شدن اتفاقات اخیر، در این تقابل تاریخی ملت بزرگ ایران با دشمنان تا دندان مسلح علیه بشریت قابل توجه و تأمل است و این یک برخورد تمدنی بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: تمدن غرب یک محصولی درست کرده است با عنوان رژیم صهیونیست که موجودیتش نژاد پرستی و تمامیت خواهی است که خودش را مالک تمام ثروت‌های جهان و دیگران را برده و اسیر خود می‌داند و هیچ مرز اخلاقی قائل نیست و از تمام مرزهای اخلاقی و انسانی عبور می‌کند و این محصولی است که نظام غرب به جهان ارائه کرده است. در مقابل این تمدن، تمدنی قرار دارد که ریشه در توحید و ارزشهای اخلاقی و انسانی دارد، تمدنی با ارزش‌های والای انسانی که ایران اسلامی، محصول این تمدن است.

وی ادامه داد: این دوره ۶ ماهه در غزه، به جهان هویت رژیم جعلی صهیونیست را نشان داد. این قدرت خداوند است که ریاکار به ظاهر متمدن غرب را، به عالم نشان می‌دهد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: در پاسخ به تمام جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیست، دست یداللهی خداوند رحمان از بازوی ملت ایران درآمد و سیلی محکمی به گوش آنها زد در مقابل کسانی که ادعای اسلام دارند و سکوت کردند.

وی ادامه داد: ما باید خدا را شکر کنیم که در دورانی زندگی کردیم که حضور ارزشمند امام (ره) را احساس کردیم و رهنمودهای ایشان ملت ایران را زنده کرد و حیات بخشید.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آیات قرآن در خصوص قوم بنی‌اسرائیل افزود: آنها هم انتخاب شده بودند اما به پیامبران و امامان توحیدی خود پشت کردند و به این وضع دچار شدند که خداوند وعده نابودی آنها را داده است همانطور که رو به اضمحلال و نابودی هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: استان بوشهر در جمیع جهات پیشرفت‌های فوق العاده‌ای داشته است و این همدلی که بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر با سایر دستگاه‌ها ایجاد کرده باعث چنین موفقیت‌هایی شده است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان بسیار از عملکرد بنیاد راضی هستند و فرمودند حتی یک نفر هم برای بیان مشکلات به ما مراجعه نمی‌کند، افزود: این نتیجه همت، تلاش و همدلی همه دستگاه‌ها و مسؤولین در استان است.

وی در خصوص اشتغال اظهار کرد: با همت خوبی که در استان انجام شد، صددرصد منابع بخش اشتغال در حوزه ایثارگری جذب شد.

معاون رئیس جمهور افزود: در بخش تسهیلات با کمک دولت و مجلس نیز منابع خوبی دریافت کردیم و به لحاظ جذب منابع دستگاه اول در کشور هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد: موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است و به همین علت بنیاد توانست در دو سال اخیر دستاوردهای خوبی داشته باشد.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به مسائل فرهنگی تاکید کرد: برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی تا جایی که می‌شود باید حضور مردم را توسعه دهد و بکارگیری ظرفیت‌های مردمی از برنامه‌های جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و همانطور که ملاحظه می‌کنید تعداد یادواره‌ها و کنگره‌ها چند ده برابر شده است.

کد خبر 6082368

دیگر خبرها

  • احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد
  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • ‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟
  • هدفگذاری تجارت ۷۰۰ میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد