Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اراک، ظهر روز گذشته نشست تخصصی با حضور حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی، عباس علیمرادیان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان، مهدی عبدالهی مدیر آزمایشگاه‌های غذا و داروی علوم پزشکی، مرتضی قاسمی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی استان، حسین مظاهری معاون علمی دانشگاه آزاداسلامی اراک، حمید ترنج زر رئیس مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و مهندس سعید حسن پور مدیر اداره پشتیبانی و خدمات آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها دانشگاه آزاد اسلامی اراک در دفتر ریاست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه درباره تسریع در صدور پروانه بهره برداری آزمایشگاه غذا و داروی دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری و تعامل بیشتر دو دانشگاه، چگونگی اخذ مجوز و گسترش کارگاه تولیدات مواد ضد عفونی کننده در دانشگاه‌، پیگیری رشته داروسازی و همکاری در خصوص جذب هیات علمی و جذب دانشجوی مرتبط و همچنین آزمایشگاه های تخصصی این رشته و بر گزاری دوره های آموزش کوتاه مدت و... بحث وگفتگو شد.
در ادامه رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و هیئت همراه از آزمایشگاه‌های غذا و دارو معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان بازدید کردند.

انتهای پیام/

31 / 31 دانشگاه آزاد اسلامی اراک بازدید معاونت غذا و دارو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی اراک بازدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاداسلامی غذا و داروی دانشگاه اسلامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد خاتم ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات تولید می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسم امضای قرارداد خرید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس حفاظت فیزیکی دانشگاه‌ آزاد اسلامی تولیدی در شرکت پردیس پوشان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی خاتم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردمی و به تعبیر دیگر یک دانشگاه اجتماعی است.

وی اضافه کرد: دانشگاهی اجتماعی است که در مسیر رفع مشکلات اجتماعی فعال، پویا و اثرگذار باشد و فقط با داشتن دانش نظری نمی‌تواند رسالت خویش را انجام دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد متذکر شد: این قرارداد امتداد و استمرار دانشگاه در مسیر خلق ثروت، حل مسئله و آغازی برای اثرگذاری در رفع مشکلات اجتماعی است.

دهقانی اشکذری با بیان اینکه تعلیم و تربیت اجتماعی یک حوزه بسیار پیچیده و چندوجهی است، ادامه داد: تعلیم و تربیت یک باره نیست؛ بلکه باید به صورت تدریجی و به دور از اجبار انجام شود؛ بنابراین نیاز به بازنگری در عملکرد دانشگاه احساس می‌شد و این موضوع در سند تحول دانشگاه پیش‌بینی شد.

وی تبیین کرد: همچنین دانشگاه باید از ناکارآمدی فرهنگی به سمت چرخش عمیق اثرگذاری اجتماعی داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: تحولات لازم برای اجرای تعلیم و تربیت اجتماعی باید تغییر و تحول در حوزه اساتید رخ دهد، یعنی نگاه شاگردپروری را ایجاد کنیم که مستلزم آموزش‌های لازم و زیرساخت‌هاست.

دهقانی اشکذری از تلاش‌های سیدمحمد حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاتم به واسطه تلاش‌های وی در شکل‌گیری کارخانه تولیدی پوشاک پردیس پوشان وابسته به این دانشگاه قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی انجام شده تمامی لباس‌ها تا تاریخ ۱۵ خرداد سال آینده تحویل داده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی ۶۰۰۰ نفر از پرسنل کادر درمان گیلان در ایام نوروز
  • دیدار مشاور وزیر اقتصاد با رئیس دانشگاه رضوی
  • پروازی از جنس نجاتِ چشمان ۴ نوجوان جوانرودی
  • ۳۳ نوروزگاه در استان مرکزی پیش بینی شد
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • جمع آوری ۲ میلیارد تومان داروی تاریخ گذشته در نیشابور
  • دانشگاه آزاد خاتم ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات تولید می‌کند
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر در مسائل تهدیدکننده سلامت مردم ورود پیدا می‌کند
  • تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد مراکز درمانی