Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@02:51:33 GMT

روستای رضوان کالپوش به شهر تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۵۹۳

روستای رضوان کالپوش به شهر تبدیل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با پیشنهاد استانداری سمنان مبنی بر تبدیل روستای رضوان از توابع بخش کالپوش شهرستان میامی به شهر موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیشنهاد استانداری سمنان مبنی بر تبدیل روستای رضوان مرکز بخش کالپوش در شهرستان میامی به شهر موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به استناد ابلاغیه شماره ۷۰۷۶۷ مورخ ۱۵ مردادماه سال ۱۳۹۹ وزیر کشور و برابر ماده یک قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب سال ۱۳۸۹ و با عنایت به نامه شماره ۵۹۸۰۶/۳۳۶۶۷ مورخ 17 مردادماه سال ۱۳۹۶ معاون حقوقی رئیس‌جمهوری، با پیشنهاد استانداری سمنان مبنی بر تبدیل روستای رضوان به شهر موافقت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: تأسیس و راه‌اندازی شهرداری متعاقباً انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان سمنان وزیر کشور روستای رضوان روستای رضوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آماده‌باش به بی‌بی‌سی درباره «کیت میدلتون»؛ خبری در راه است؟!

زی‌سان: کیت میدلتون، شاهدخت ولز و همسر شاهزاده ویلیام از کریسمس تا به حال، در پی انجام یک عمل جراحی در انظار عمومی حاضر نشده است و همین امر به شایعات درباره او و وضعیت سلامتش در شبکه‌های مجازی دامن زده است. از جمله ادعایی مبنی بر این که کاخ باکینگهام به بی‌بی‌سی گفته است که در حالت آماده‌باش برای دریافت بیانیه‌ای از سوی خانواده سلطنتی باشد.

به گزارش زی سان به نقل از فوربس، اگرچه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی این ادعا را مطرح و همرسانی کرده‌اند، اما بی‌بی‌سی تا کنون آن را تایید نکرده است.

با این حال، کاخ باکینگهام سابقه صدور هشدار برای برخی رسانه‌ها را پیش از اعلام اطلاعیه‌های مهم داشته است. برای مثال، بنابر گزارش‌ها، پیش از آن که خبر ابتلای چارلز سوم به سرطان رسانه‌ای شود، برخی خبرنگاران نوعی هشدار رسانه‌ای دریافت کرده بودند.

ماه‌ها دوری شاهدخت ولز از انظار عمومی منجر به گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره وضعیت سلامت و این که او دقیقا کجاست، شده است.

کاخ کنزینگتون در ۱۷ ژانویه ضمن اعلام خبر عمل جراحی او، گفت: «بنابر توصیه‌های پزشکی، بعید است که او تا بعد از عید پاک آماده بازگشت برای انجام وظایف عمومی خود باشد.»

اما بلافاصله پس از انتشار عکس جنجالی شاهدخت ولز به همراه فرزندانش در روز ۱۰ مارس و ادعای کاربران مجازی مبنی بر این که عکس به صورت رایانه‌ای ویرایش و تغییر داده شده است، بسیاری از خبرگزاری‌ها این تصویر را از وبسایت‌های خود حذف کردند. خبرگزاری اسوشیتدپرس نوشت: «منبع به‌گونه‌ای تصویر را دستکاری کرده که با استاندارد‌های تصاویر اسوشیتدپرس مطابقت ندارد.»

یک روز بعد کاخ کنزینگتون بیانیه‌ای با امضای کیت میدلتون منتشر کرد. در این بیانیه شاهدخت ولز ضمن عذرخواهی گفته بود که «عکاس آماتور است» و قصد داشته که «ویرایش عکس» را آزمایش کند. همین امر باعث شد شایعاتی مبنی بر این که شاهدخت ولز در کما بسر می‌برد و یا کیت میدلتون در پی خیانت شاهزاده ویلیام تصمیم به ترک او گرفته است، در فضای مجازی گسترش یابد.

خبرگزاری فرانسه روز جمعه ۱۵ مارس به بی‌بی‌سی اعلام کرد که کاخ کنزینگتون در پی انتشار تصویر دستکاری شده شاهدخت ولز و فرزندانش دیگر «منبع قابل اعتماد» محسوب نمی‌شود.

فیل چتویند، مدیر اخبار جهانی خبرگزاری فرانسه در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت که این تصمیم واقعا مساله جدی است و معمولا درباره پروپاگاندا و جوسازی سیاسی کشور‌های همچون کره شمالی و جمهوری اسلامی ایران اتخاذ می‌شود.

تایمز لندن به نقل از افراد نزدیک به شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون گزارش داد که این زوج ممکن است در آینده درباره روند درمانی شاهدخت ولز صحبت کنند، اما این افراد مشخص نکرده‌اند که این آینده دقیقا چه زمانی است.

حساب‌های شبکه‌های اجتماعی شاهزاده و شاهدخت ولز روز یکشنبه ۱۷ مارس از جانب این زوج پستی مبنی بر تبریک روز «سنت پاتریک» منتشر کردند. در این متن که همراه با ویدیویی از تمرین گارد ایرلندی ارتش بریتانیا برای مراسم این روز منتشر شده، آمده است: «روز سنت پاتریک مبارک. در این ویدیو گارد ایرلندی رژه روز سنت پاتریک خود را تمرین می‌کند. سلام بر هرکسی که این روز را جشن می‌گیرد.»

بنابر ویدیوی ارتش بریتانیا، گارد ایرلندی این ارتش در رژه روز سنت پاتریک با سه سلام نظامی به کیت میدلتون ادای احترام کردند.

tags # کیت میدلتون سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی به آرامستان باغ رضوان با ۲۰ دستگاه اتوبوس
  • هشدار آماده‌باش به بی‌بی‌سی درباره «کیت میدلتون»؛ خبری در راه است؟!
  • خبر‌هایی از توزیع تانکر آب شرب بهداشتی در روستای اسب کشان بیارجمند
  • باغ رضوان مهیای حضور زائران در روز اول فروردین
  • مخالفت شورا با لایحه دو فوریتی شهرداری مبنی بر ایجاد برج‌های ارتش
  • معاون وزیر کار:‌ رقم دستمزد نباید کارفرما را به کارگر تبدیل کند
  •  رضوان؛ جاسوس قدرتمند پاکستان/ فیلم
  • گام بلند دولت سیزدهم برای تامین آب غرب استان سمنان
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی سمنان تبدیل می‌شود/ لزوم پیش‌بینی فضای بازی کودکان در مصلی
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی شهر و استان تبدیل خواهد شد