Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:45:27 GMT

روستای رضوان کالپوش به شهر تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۵۹۳

روستای رضوان کالپوش به شهر تبدیل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با پیشنهاد استانداری سمنان مبنی بر تبدیل روستای رضوان از توابع بخش کالپوش شهرستان میامی به شهر موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیشنهاد استانداری سمنان مبنی بر تبدیل روستای رضوان مرکز بخش کالپوش در شهرستان میامی به شهر موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به استناد ابلاغیه شماره ۷۰۷۶۷ مورخ ۱۵ مردادماه سال ۱۳۹۹ وزیر کشور و برابر ماده یک قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب سال ۱۳۸۹ و با عنایت به نامه شماره ۵۹۸۰۶/۳۳۶۶۷ مورخ 17 مردادماه سال ۱۳۹۶ معاون حقوقی رئیس‌جمهوری، با پیشنهاد استانداری سمنان مبنی بر تبدیل روستای رضوان به شهر موافقت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: تأسیس و راه‌اندازی شهرداری متعاقباً انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان سمنان وزیر کشور روستای رضوان روستای رضوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد

۲ خانه بهداشت در روستاهای چشمه‌نادی از توابع ایوانکی و روستای رشمه از توابع گرمسار با حضور حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار ، درباره جزئیات این طرح گفت: این خانه های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • «رضوان»؛ ناشناخته‌ترین موشک بالستیک ایرانی که روانه پایگاه‌های اسرائیل شد/ نسل‌های ارتقاء یافته خانواده شهاب همچنان می‌درخشند +عکس