Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@07:24:31 GMT

توزیع پنج هزار بسته معیشتی در بقاع متبرکه ساوجبلاغ

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۶۱۱

توزیع پنج هزار بسته معیشتی در بقاع متبرکه ساوجبلاغ

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این بسته های تبرکی از محل درآمدهای فرهنگی بقاع متبرکه و  موقوفات تهیه شده است.

حجت الاسلام محسن سراغی افزود: محتوای این بسته ها با هم تفاوتدارد که بخشی شامل مرغ و برنج یا گوشت قربانی و تعدادی سبد کامل تبرکی می باشد.

وی اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، زایرین و خیرین می توانند به جای انداختن پول نقد به داخل ضریح امامزادگان، وجه نذری خود را به شماره کارت فرهنگی بقاع متبرکه واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین با توجه به فرمایش امام رضا (ع) در خصوص سفارش بر اطعام در روز عید غدیر، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در روز و شب عید در امامزادگان اسماعیل (ع) زکی آباد، سلیمان (ع) خور و حسین (ع)‌کردان بین نیازمندان توزیع می شود.

راه اندازی سه کاروان شادی در بقاع متبرکه ساوجبلاغ

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم سه کاروان شادی در بقاع متبرکه شهرستان شامل امامزادگان حسین (ع) کردان، سلیمان (ع) خور و جعفر (ع) هشتگرد به راه امی افتند.

وی افزود: کاروان شادی امامزاده جعفر (ع) قدری متفاوت تر از کاروان های دیگر است زیرا علاوه بر مولودی خوانی و سرودهای شاد، اقدام به توزیع بسته های بهداشتی و تبرکی امامزاده می کنند.

سراغی اضافه کرد:‌ همچنین در روز عید کاروان شادی پیاده روی در شهر هشتگرد به راه می افتد به طوریکه این کاروان که شامل خدام و سادات هستند به صورت پیاده بسته های تبرکی را برای تک تک مغازه داران و پاساژهای این شهرستان با محوریت امامزاده جعفر (ع) هشتگرد می برند.

وی یکی دیگر از برنامه های روز عید را تجلیل از سادات در امامزادگان عبدالقهار (ع) ورده و یحیی (ع) دوزعنبر برشمرد و گفت: علاوه بر این ها در روز پس از عید غدیر، خدام با حضور در تمام ادارات شهرستان اقدام به اهدای تبرکی امامزادگان جعفر (ع) هشتگرد، طاهر (ع) فشند و موسی (ع) و بی بی نساء (س) سرهه می کنند.

در شهرستان ساوجبلاغ ۳۲ امامزاده جلیل القدر در ۲۷ بقعه متبرکه آرام گرفته اند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ عید سعید غدیرخم استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ عید سعید غدیرخم استان البرز سازمان اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ عید سعید غدیرخم استان البرز کاروان شادی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:تعداد ۳۰ بسته معیشتی، هر بسته به ارزش ۱۵ میلیون ریال به همت خیر داوطلب هلال احمر شهرستان سردشت در قالب پویش هلال رحمت تهیه و در بین خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • عیدی گروه جهادی امام علی(ع) به نیازمندان در خوی
  • اجرای بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد
  • آغوش باز امامزادگان گلستان برای روزه‌داران
  • بسته های معیشتی بین نیازمندان گرمسار توزیع شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان‌های گیلان
  • توزیع ۳۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سردشت
  • تورزیع ۱۰۰ بسته‌معیشتی در خوی
  • توزیع بسته های کمک معیشتی برای خانواده زندانیان فیروزکوه
  • توزیع بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان جرایم غیرعمد در پلدشت
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در اهر