Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:55:28 GMT

تاکید بر برگزاری سالم انتخابات فدراسیون شطرنج

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۶۱۵

تاکید بر برگزاری سالم انتخابات فدراسیون شطرنج

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در فدراسیون شطرنج حضور یافت و برگزاری سلامت انتخابات این فدراسیون تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، فرهاد نیکوخصال، سرپرست فدراسیون شطرنج روز گذشته در محل فدراسیون میزبان مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بود. در این نشست محسن سمیع‌زاده سرپرست دبیری، شادی پریدر نایب ریییس بانوان و  محمد ابراهیم مداحی کاندیدای ریاست شطرنج نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین تعدادی از قهرمانان شطرنج کشور همچون احسان قائم مقامی، ساراسادات خادم‌الشریعه و محمدامین طباطبایی نیز با عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

نیکوخصال در این جلسه مشکلات اصلی خانواده شطرنج را مطرح کرد. سرپرست فدراسیون با درنظر گرفتن نتایج ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات المپیاد جهانی و رقابت‌های قهرمانی خواستار این موضوع شد که شطرنج‌بازان نیز بتوانند از تسهیلات نظام وظیفه و پاداش برخوردار شوند.
 همچنین مواردی همچون افزایش سقف اعتبارات، جذب اسپانسر برای فدراسیون ازجمله مواردی بود که بحث شد. 

شادی پریدر نایب رئیس بانوان و یکی از کاندیدای ریاست فدراسیون شطرنج در باره ی مشکلات بانوان شطرنج‌باز که حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح جهان دارند ،صحبت های لازم را انجام داد و مشکلات بانوان را به گوش مسئولان رساند. 

همچنین مداحی، ریاست کاندیدای شطرنج که در این جلسه حضور داشت در خصوص هتل ورزشی انقلاب صحبت هایی را انجام داد که با تایید نیکوخصال همراه بود. 

محمودوند هم پس از شنیدن کامل اظهارات نیکوخصال برای این فدراسیون و قهرمانانش آرزوی موفقیت کرد و قول داد تا تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شطرنج به کار بگیرد. او همچنین حمایت از قشر فرهیخته ورزش را از وظایف مجلس شورای اسلامی دانست.

این عضو مجلس در این جلسه تاکید کرد که درصدد این بوده انتخابات شطرنج که با حاشیه هایی همراه شده است به صورت صحیح و به دور از هیچ حاشیه ای برگزار شود. 

در پایان این نشست هم اعضای حاضر در جلسه نکاتی را مطرح کردند و مشکلات خود را به گوش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رساندند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شطرنج فدراسيون شطرنج مجلس شورای اسلامی فدراسیون شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور نخست انتخابات در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تکلیف ۵ حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد و رقابت ۴ نامزد برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده کرمانشاه به دور دوم کشیده شده که به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس اختیارات قانونی در دور دوم می‌توانیم ۳۰ درصد صندوق کمتر داشته باشیم، اما در دور دوم انتخابات هم همانند دور اول، ۶۵۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

رئیس انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملاً الکترونیک برگزار می‌شود.

شعبانی اضافه کرد: آموزش‌های لازم در این راستا به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و همچنین در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

وی گفت: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 745675

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد