Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از اجرای حکم تخریب ۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز و آزاد سازی اراضی کشاورزی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مسعود فرامرزیدر این باره اظهار داشت: در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز و در جهت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شامل دیوار کشی و بناهای غیر مجاز با دستور مقامات قضائی در این شهرستان تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات ، تخریب بناهای غیر مجاز احداث شده در زمین های کشاورزی شهرستان با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی پیشوا انجام و ۱۱هزار مترمربع از اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده به ارزش تقریبی ۵۵ میلیارد ریال آزاد سازی شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان از مردم  خواست با مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اطلاع رسانی به ادارات مربوطه ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پليس ساخت و ساز غیرمجاز ساخت و ساز غیر اراضی کشاورزی غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی گشت‌های نوروزی برای صیانت از کاربری اراضی کشاورزی

رستم ولی‌پور مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی گفت: ۱۲ گشت نوروزی برای جلوگیری از هرگونه ساخت و سازی غیرمجاز در این زمین‌های استان فعال شده است.

وی، هدف از راه‌اندازی گشت‌های نوروزی را صیانت از کاربری اراضی کشاورزی، جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی، تلاش برای تحکیم منافع ملی و اقتدار امنیت غذایی کشور بیان کرد.

ولی‌پور اظهار کرد: مردم باید بدانند زمین‌های کشاورزی متعلق به همه نسل‌ها است و همه در حفظ و حراست از آن ها سهیم هستند.

بیشتر بخوانید

آغاز بکار ستاد اسکان فرهنگیان در چهارمحال و بختیاری

وی گفت: گشت‌های نوروزی حفظ کاربری اراضی کشاورزی در نوروز ۱۴۰۲ موفق به کشف بیش از ۶۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در استان شدند.

ولی‌پور ادامه داد: متخلفان به مراجع ذیربط معرفی، احکام قضایی در خصوص آنها اجرا و ساخت و ساز‌ها تخریب و به حالت سابق برگشت داده شد.

وی تاکید کرد: با توجه به قانون حفاظت و حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی این مدیریت با چشمانی باز و رصد تمامی عرصه‌ها از سوی گشت‌های نوروزی و سامانه ۱۳۱ با هرگونه اقدام در خصوص تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اراضی برخورد جدی و قاطع می‌کند.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: هرگونه تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مستلزم دریافت مجوز‌های لازم از دستگاه‌های مسوول است.

ولی‌پور از مردم خواست به هرگونه شایعه در خصوص تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی توجه نکنند و مراقبت کنند که در صورت بی‌توجهی با برخورد قانونی روبه رو می‌شوند.
وی تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی را از طریق سامانه هوشمند ۱۳۱ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی گشت‌های نوروزی برای صیانت از کاربری اراضی کشاورزی
  • قلع وقمع ۵۰ مورد تغییرکاربری غیرمجازدر اراضی کشاورزی نصراباد
  • مقابله با زمین‌خواری و تخریب اراضی در ایام نوروز
  • شناسایی ۳۵ تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان و تنگستان
  • مقابله با زمین خواری و تخریب اراضی در ایام نوزور
  • اجرای ۳۲ مورد قلع و قمع در قالب تبصره دو ماده ۱۰ در شهرستان ارومیه 
  • اجرای حکم تخریب قریب به ۲۰۰ بنا در اراضی کشاورزی گیلان
  • آزادسازی ۴۰۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان دورود
  • تخریب ۲۳ بنای غیرمجاز در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی نهاوند
  • اجرای طرح زیست‌محیطی فاضلاب در جنوب‎شرق استان تهران اهمیت دارد