Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان از تامین ۱۰ هزار سری جهزیه برای نوعروسان یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خبر داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید پرویز فتاح اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا و همچنین تورم، شرایط برای بسیاری از خانواده‌ها سخت شده و اقشار ضعیف فشار مضاعفی را متحمل شده اند، بنیاد مستضعفان سعی کرده تا با اقدامات حمایتی متنوع خود، از این فشار اقتصادی بر خانواده‌ها بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد:با توجه به این شرایط سخت که باعث شده تا بسیاری از اقشار ضعیف با مشکلات معیشتی مواجه باشند، بنیاد مستضعفان همزمان با عید غیر و عید ولایت، تصمیم گرفت تا تامین جهیزیه دختران ایتام سراسر کشور که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند را عهده دار شود.

وی با اعلام خبر تامین ۱۰ هزار سری جهیزیه از سوی بنیاد مستضعفان ادامه داد: بر اساس اعلام کمیته امداد و بهزیستی کشور، در حال حاضر حدود ۸۷۰۰ دختر یتیم تحت پوشش این دو نهاد حمایتی، در آستانه ازدواج قرار دارند و نیازمند جهیزیه برای آغاز زندگی مشترک خود هستند که بنیاد مستضعفان تامین جهیزیه این عزیزان را بر عهده گرفت و از امروز فرایند توزیع این جهیزیه‌ها شروع خواهد شد و تا پایان هفته آینده به اتمام می‌رسد.

فتاح اضافه کرد: علاوه بر این رقم، بنیاد مستضعفان حدود ۱۳۰۰ سری جهیزیه را برای سایر اقشار فاقد پوشش حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در مناطق محروم هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد در نظر گرفته که توسط خیریه‌ها و مساجد در مناطق مختلف کشور به این عزیزان اهدا خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه هر سری جهزیه شامل ۱۶ قلم کالای ایرانی است گفت: با توجه به اینکه بنیاد مستضعفان این اقلام را از کارخانجات تولید کننده خریداری کرده، هزینه هر سری جهزیه، ۱۵ میلیون تومان بوده که بسیار پایین‌تر از هزینه تهیه آن در بازار آزاد است.

وی در خصوص اعتبار درنظر گرفته شده از سوی بنیاد مستضعفان برای تامین این ۱۰ هزار جهیزیه خاطرنشان کرد: با توجه به مشارکت کمیته امداد در تعدادی از این جهیزیه ها، بنیاد مستضعفان مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان را برای تامین این ۱۰ هزار جهیزیه اختصاص داده است.

فتاح با بیان اینکه در صورت موفق بودن روند توزیع این جهیزیه ها، قطعاً بنیاد مستضعفان، تامین جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند فاقد پوشش حمایتی را هم آغاز می‌کند گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی کشورمان و مسائلی که در فرایند توزیع این جهیزیه‌ها ممکن است وجود داشته باشد، بنیاد مستضعفان فرایند توزیع را رصد خواهد کرد و در صورت موفق بودن، قطعا در مراحل بعد اقدامات بیشتری در این بخش انجام خواهد داد.

به گزارش تسنیم، هر سری جهیزیه شامل ۱۶ قلم کالا از جمله تلویزیون، فرش، یخچال، گاز، بخاری، جارو برقی، ماشین لباسشویی و ... است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ورزشی سید پرویز فتاح کرونا بنیاد مستضعفان کمیته امداد بهزیستی بنیاد مستضعفان جهیزیه ها تامین جهیزیه ۱۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸۴۷ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: کمک حامیان به ایتام زنجانی ماهیانه قریب به ۲ میلیون تومان است.

روح‌اله صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر۴۸۴۷ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اظهار کرد: تعداد حامیان همکار در این طرح ۳۲ هزار و ۹۱۳ نفر است.

وی با اشاره به اینکه حامیان مشارکت بسیار خوبی در این طرح دارند، گفت: در حال حاضر دریافتی ایتام زنجانی به صورت میانگین ماهیانه یک میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ماهیانه ۹۱۱ هزار تومان از محل کمک های حامیان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه از آغاز ماه رمضان طرح اکرام ایتام در حال اجرا است، افزود: خیرین در این طرح ملی و خداپسندانه به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می‌شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، صالحی از هموطنان و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد و افزود: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به سایت اینترنتی http://Ekram.emdad.irحمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهیزیه ۱۰۹ نوعروس مهابادی زیرپوشش کمیته امداد تامین شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در جغتای
  • اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش بهزیستی شهربابک
  • آغاز زندگی مشترک یکصد زوج تحت پوشش بهزیستی شهربابک
  • اهدای ۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد آق قلا
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در خوی
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان خوی
  • حمایت کمیته امداد استان تهران از ۶۰۰۰ یتیم و ۲۱ هزار فرزند محسنین
  • توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان
  • ۴۸۴۷ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند