Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور گفت: روز های سختی را می گذرانیم فشار دشمنان زیاد است در کنار کرونا تحریم دارم و در کنار تحریم تحریف داریم و در کنار تحریف، تهدید داریم و دشمنانی داریم که در رسانه های خارجی و بیگانه می خواهند مردم را دلسرد کنند و در کنار این ها وحدت و هماهنگی و ایمان و تلاش را داریم.

به گزارش گروه سیاسی برنا، «حسن روحانی» رییس جمهور در آیین بهره برداری از طرح های ملی گفت: کسانی که کارمند هستند و حقوق ثابت دریافت میکنند زمانی که بازنشسته می شوند این حقوق شان ثابت تر و کم تر می شود و در بازنشستگی باید حمایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندوق های امروزه که فعالند می تواند با شرایط بورس فعال تر شوند و همه بخش هایی که امروز سرمایه گذاری می کنند در بخش های دولت به تدریج بعد از سرمایه گذاری و به ثمر رساندن باید کنار روند و صاحب سهام باشند و این می تواند بهتر و اطمینان بخش تر شود.

او گفت: افتتاح امروز مجموعه یک میلیارد 600 میلیون دلار افتتاح بود. در شرایط سخت اقتصادی طرح های مهم را به ثمر می رسانیم و مردم شاهد طرح های زیاد دیگر تا پایان سال خواهند بود.

روحانی با تبریک روز خبرنگار مطرح کرد: تبریک میگویم به خبرنگاران که این ایام به یاد انها است و درود می فرستیم به خبرنگار هایی که جان عزیز خود را دادند و شهید شدند و خبرنگار هایی که در این ایام کرونا جان خود را از دست دادند. تشکر می کنم از فعالیت همه خبرنگار ها و رسانه ها که برای اگاهی و هوشیاری مردم در ایام کرونا  و همچنین نشاط مردم تلاش فراوانی را انجام دادند. دشمنان میخواهند نشاط را از ما بگیرند و ما را مایوس کنند.

رییس جمهور گفت: رسانه های داخلی و خبرنگاران یک رسالت سنگین دارند و ان ایجاد امید و اعتماد و نشاط است که سرمایه بزرگ اجتماعی برای اینده و اجتماع است. روز های سختی را می گذرانیم فشار دشمنان زیاد است در کنار کرونا تحریم دارم و در کنار تحریم تحریف داریم و در کنار تحریف، تهدید داریم و دشمنانی داریم که در رسانه های خارجی و بیگانه می خواهند مردم را دلسرد کنند و در کنار این ها وحدت و هماهنگی و ایمان و تلاش را داریم.

   

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز خبرنگاران رییس جمهور رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود

دریافت 2 MB کد خبر 6086581

دیگر خبرها

  • رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست
  • رشد بی‌سابقه صادرات نفت ایران همزمان با تهدید تحریم‌های جدید غربی
  • سناتور آمریکایی، دادگاه لاهه را به نفع اسرائیل تهدید به تحریم کرد