Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@14:44:13 GMT

جلالی: هدف همه ما صعود به جام جهانی است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۷۱۶

جلالی: هدف همه ما صعود به جام جهانی است

خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال جوانان ایران گفت: همه بچه‌ها روی هدف بزرگی تمرکز دارند و آن صعود به جام جهانی است. تاریخ انتشار: 12:11 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۳۹۱

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احمدرضا جلالی در مورد اردوی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در اردو داریم و بچه‌ها با تلاش و انگیزه زیادی کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می‌کنیم خودمان را به کادر فنی اثبات و برنامه‌های موردنظر مظلومی را به خوبی اجرا کنیم.

وی افزود: شرایط اردو با توجه به شیوع بیماری کرونا طبیعتاً متفاوت است و سختی‌های خاص خودش را دارد، اما بچه‌ها روی هدف بزرگی تمرکز دارند و آن صعود به جام جهانی است. در مرحله مقدماتی نمایش خوبی داشتیم و با شایستگی صعود کردیم. در مرحله نهایی هم می‌خواهیم یکی از تیم‌های برتر جام در رده جوانان آسیا باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

جلالی گفت: روحیه و اعتمادبه‌نفس بچه‌ها بسیار خوب است و به خودشان باور دارند. قبلاً هم مقابل دو تیم ازبکستان و اندونزی بازی کرده‌ایم. اگر خودمان باشیم و مثل همان دو مسابقه ظاهر شویم قطعاً می‌توانیم این تیم‌ها را شکست بدهیم. امیدوارم با همت و تلاش همه بچه‌ها بتوانیم خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم و با وجود تمام مشکلاتی که به دلیل شیوع این بیماری ایجاد شده است، کار خودمان را با قدرت ادامه بدهیم و به نتیجه برسانیم.

بیشتر بخوانید: احتمال حضور تیم ملی فوتسال عراق در تورنمنت کیش

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال احمدرضا جلالی تیم فوتبال جوانان ایران جام جهانی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

حسن زاده بیان کرد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم