Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@05:52:48 GMT

کاهش 48 درصدی زیان سایپا در سه ماه نخست سال

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۷۲۳

کاهش 48 درصدی زیان سایپا در سه ماه نخست سال

به گزارش افکارنیوز،

این شرکت در 3 ماهه نخست سال قبل به زیان 794 میلیاردی رسیده بود که در سه ماهه ابتدایی سال جاری با کاهش 48 درصدی به 411 میلیارد تومان رسیده است.

در این میان، نکته مهم دست یابی سایپا به 115 میلیارد تومان سود ناخالص است که با توجه به افزایش تیراژ تولید و افزایش نرخ اخیر و همچنین کاهش تعهدات سال های قبل به نظر می رسد گزارشات شرکت همچنان بهبود داشته و روند رو به رشدی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش مقداری شرکت نیز در این مدت رشد 48 درصدی داشته که نشان می دهد در شرایط بسیار سخت اقتصادی و تحریمی سایپا توانسته با تحولات جدی در این زمینه همراه شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سایپا سهام سود ناخالص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه فرهیختگان، آنطور که در نمودار آمده، طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳درحالی تعداد شرکت‌های زیان‌ده در لایحه و قانون بودجه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب ۲۵ تا ۱۷ مورد ذکر شده که عملکرد واقعی شرکت‌ها نشان می‌دهد در آن سال‌ها برخلاف پیش‌بینی قانون بودجه تعداد شرکت‌های زیان‌ده به ترتیب ۱۱۰ و ۱۵۰ شرکت بوده است. 

به عبارتی مدیران شرکت‌های دولتی با درج عنوان سودده و سربه‌سر با استفاده از این واژه‌ها زیان شرکت‌ها را پنهان کرده اما هر سال هم این زیان در صورت‌های مالی منعکس می‌شود اما با همین ترفند در بودجه سالانه این موضوع از دید مجلسی‌ها پنهان می‌ماند.

دیگر خبرها

  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور
  • چرایی شکست قانون حمایت از فرزندآوری؛ آما و ارقام چه می‌گوید؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • چرا قانون حمایت از فرزندآوری منجر به کاهش جمعیت شد؟
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • ◄ زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی
  • زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!