Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات صادرات مرز‌های قصرشیرین در محل پایانه مرز رسمی پرویزخان با حضور معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران،  ۲ مرز پرویزخان و خسروی در ۲ حوزه کردی و عربی حتی در دوران تحریم و کرونا نقش مهمی در صادرات ایفا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: مرز خسروی از دیرباز دروازه عتبات عالیات و امروز دارای کارکرد اقتصادی نیز هست و پارسال در مجموع ۲۳۹ میلیون دلار و ۸۴۸ هزارتن صادرات از این مرز رسمی و بین المللی به عراق انجام شده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: پرویزخان یکی از مهم‌ترین مرز‌های کشور است که در زمان کرونا اغلب مرز‌های کشور تعطیل بود این دروازه تجاری حتی یک یک روز هم بسته نشده است.

تاتار ادامه داد: مرز پرویزخان مورد علاقه مردم و تجار اقلیم کردستان عراق به دلیل اشتراکات مهم مردم ۲طرف هم جوار مرز است و از اطمینان و پایداری خاصی برخوردار است.

او ادامه داد: در کنار مرز رسمی پرویزخان منطقه ویژه اقتصادی قرار دارد که درخواست می‌کنیم با کمک‌های مجموعه دولت و نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب وگیلانغرب در مجلس شورای اسلامی به منطقه آزاد تبدیل شود که یک ظرفیت مهم برای توسعه صادرات و نیازمند توجه است.

فرماندار قصرشیرین گفت: وجود شهرک‌های صنعتی، معادن و تولیدات کشاورزی می‌تواند باعث توسعه درون، بدون اتکا به بیرون باشد و بهره برداری از این ظرفیت‌ها نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزهای کرمانشاه صادرات کالا مبادلات تجاری کشور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!

بازدید 7 در حالی که تصور می‌شد قرار است در ایران همچون دیگر کشورها، شاهد افزایش تعطیلات باشیم و دو روز در هفته تعطیل شود، مهدی یزدان پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی کشور آبی پاکی را روی دست مردم ریخت و تاکید کرد از این خبرها نیست! یزدان پناه گفت تنها کارمندان دولت از این امتیاز برخوردارند و بانک‌ها و بخش خصوصی تعطیل نیستند! در واقع تنها کارمندان دولت روز پنجشنبه تعطیلند و مابقی مردم باید روز پنجشنبه کار کنند. اظهارات این مقام را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • سهم ۲۵ درصدی تجدیدپذیر‌ها از ظرفیت صادراتی برق کشور
  • کنفدراسیون صادرات: جمعه و شنبه باید تعطیل شود
  • جمعه و شنبه باید تعطیل شود