Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@19:55:39 GMT

برگزاری نخستین جلسه آنلاین دفاع از رساله دانشجوی دکتری

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۷۵۳

برگزاری نخستین جلسه آنلاین دفاع از رساله دانشجوی دکتری

نخستین جلسه آنلاین دفاع از رساله دانشجوی دکتری دانشگاه آزاداسلامی واحد سمنان با نظارت و راهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه پایان‌نامه گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نخستین جلسه مجازی (آنلاین) دفاع از رساله دانشجوی دکتری دانشگاه آزاداسلامی واحد سمنان با نظارت و راهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با درخواست و هماهنگی دانشگاه آزاد واحد سمنان نخستین جلسه دفاع مجازی (آنلاین) از رساله دکتری توسط دانشجو بابک رضایی در رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی باعنوان ارائه مدلی برای توسعه سازمانی پایدار از طریق مدیریت منابع انسانی سبز با نظارت و هدایت و تامین زیرساخت لازم امروز برگزار شد.

اساتید حاضر در پانل مجازی جلسه دفاع سیدمحمد زرگر به عنوان استاد راهنما، هادی همتیان به‌عنوان استاد مشاور، فرشاد فائزی رازی به‌عنوان نماینده واحد سمنان و داور داخلی، یوسف محمدی و زهرا علیپور درویش به‌عنوان داوران خارجی بودند‌. هم‌چنین در این جلسه دفاع لاله فرهنگ متین و خانم فاطمه حدادیان از واحد تهران شمال حاضر و ناظر بودند.

جلسه پیش دفاع رساله مذکور با زیر ساخت مشابه و اعضای حاضر نیز هفتم مردادماه سال جاری برگزار شده بود.

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: پایان نامه واحد تهران شمال رساله دکتری نخستین جلسه واحد سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین و بالاترین نیاز جامعه امنیت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام رضا کهساری، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان سمنان در مراسم تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تبریک پیروزی شکوهمند عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این اقتداری بوده که به‌واسطه عنایت خداوند متعال، جان‌فشانی‌های همه شهدا به‌ویژه شهدایی مانند حسن طهرانی مقدم، شهید کاظمی و سردار سلیمانی و سایر شهدای ایران اسلامی و محور مقاومت به ثمر نشسته است.

وی با بیان حدیثی از امام صادق سه نیاز جامعه را تشریح و عنوان کرد: مدیر موفق مدیری است که بر اساس نیاز‌های زیرمجموعه خویش تلاش کند،‌ نخستین نیاز جامعه در سطح کلان و اداره در سطح کوچک‌تر امنیت بوده، امنیت بالاترین نیاز است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان سمنان ادامه داد: در چند روز اخیر بعد از شهادت شهید زاهدی و همراهانش به دلیل احتمال پاسخ ایران فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی مملو از جمعیت بود و می‌خواستند از اسرائیل فرار کنند و در شب آخر قریب ۵۵ هزار نفر فرار کردند با آنکه اعلام شده بود با مردم کاری نداریم؛ اما مردم ما ایام تعطیلات عید فطر را آن‌قدر به تفریح پرداختند که جاده چالوس را یک طرفه کردند این اثر امنیت بوده؛ امنیت ضروری است اعضای هیئت علمی و مدیران آن را باید احساس کرده و اگر نکته‌ای باشد آن را صادقانه و صمیمانه مطرح کنند.

کهساری اضافه کرد: دومین موضوع عدالت بوده دانشگاه یعنی هر بخشی از مجموعه دانشگاه آن چیزی را که نیاز دارد، دیده شود همه نیاز‌ها را شاید نتوان برآورده کرد؛ اما اولویت‌بندی پاسخ به نیاز‌ها نیز عدالت است. سومین مورد از نیاز‌های جامعه رفاه بوده در دانشگاه صرفاً پرداختن به پژوهش و آموزش کافی نیست، باید برای دانشجو، کارمند و استاد تا جایی که می‌توانیم رفاه را فراهم و انگیزه تلاش را ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: از تلاش نعمتی در طول ۶ سال تصدی مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تشکر می‌کنیم در زمانی که وی این مسئولیت خطیر را قبول کردند واحد دامغان شرایط ملتهبی را داشت و با درایت وی آرامش به دانشگاه بازگشت و با تلاش موفقیت‌های بسیاری را در این دوران کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • نخستین و بالاترین نیاز جامعه امنیت است