Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@16:01:01 GMT

نمایشگاه عکس شهدای دانشجوی شهرستان نیکشهر برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۷۵۷

نمایشگاه عکس شهدای دانشجوی شهرستان نیکشهر برپا شد

نمایشگاه عکس شهدای دانشجوی نیکشهر به مناسبت دهه امامت و ولایت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیکشهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نیکشهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیکشهر در آستانه فرارسیدن دهه امامت و ولایت با برپایی نمایشگاه عکس شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان امنیت با عنوان «عاشقان، معشوق می‌شوند» به استقبال این دهه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نیکشهر در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: غدیر متعلق به همه‌ مسلمان‌هاست، چراکه به معنای حاکمیت عدل، فضیلت و ولایت‌ اللَّه است.

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه عکس شهدای شاخص اهل سنت و شیعه استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد

احمد لطفیان سرگزی عنوان کرد: اگر بخواهیم حقیقتاً از متمسکین به ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) باشیم، باید خود و محیط زندگی‌مان را به عدل نزدیک‌تر کنیم.

مردم دنیا امروز تشنه‌ عدالت‌ هستند

وی اضافه کرد: هرچقدر عدل را در جامعه بیشتر مستقر کنیم، شباهت ما به امیرالمؤمنین و تمسک ما به ولایت آن بزرگوار بیشتر خواهد شد.

امام جمعه نیکشهر با بیان اینکه امروز مردم دنیا تشنه‌ عدالت‌ هستند، مطرح کرد: با پیشرفت‌های کنونی علم اما افتخار قدرت‌های برتر امروز دنیا به زورگویی، تجاوز، ظلم و بی‌اعتنایی به آرای انسان‌هاست، در‌حالی‌که ظلم نمی‌تواند استقرار پیدا کند.

لطفیان سرگزی یادآور شد: ملت‌ها، انسان‌ها، اراده‌ها، خواست‌ها و قدرت معنویت و فضیلت کار خود را انجام خواهند داد، امیدواریم خداوند متعال روزی را به بشرِ زمان ما نشان بدهد که رشحه‌ای از عدالت علوی معنا و مفهوم حقیقی غدیر در دنیای اسلام پرتوافکن باشد.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای انقلاب اسلامی عید غدیر نمایشگاه عکس شهدا نمایشگاه عکس شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند، گفت: بزرگترین ژنرال ما (شهید حاج قاسم سلیمانی) وصیت می‌کند که روی سنگ مزارم بنویسید سرباز ولایت، این وصیت نشان می‌دهد که بزرگترین ژنرال ما به سربازی ولایت و انقلاب افتخار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ایستادگی و استقامت در برابر نظام استکباری را به مردم مسلمان غزه یاد داد، گفت: قطعا دشمن در برابر اراده قوی مردم غزه و فلسطین کاری از پیش نمی‌برد.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز هر مسلمانی خودسازی، ایستادن و استقامت در مسیر حق است.

حجت الاسلام عرب پور تنبیه رژیم صهیونیستی را در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ رژیم صهیونسیتی باید تنبیه شود، به دنبال فرمایشات رهبری این رژیم از ترس سفارت‌های خود را بست و نیروهایش به زیرزمین‌ها پناه بردند.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق در واقع ضرب شست اسلام ناب محمدی به دشمنان بود که باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.

وی بیان داشت:عملیات غرورآفرین وعده صادق برای مقاومت بر علیه نظام سلطه و استکبار و در راس آن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بود.

حجت الاسلام عرب پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی همت، شجاعت و شهامت را به نیمی از کره زمین تزریق کرد و معنای مقابله با نظام استکبار و سلطه را به مردم دنیا آموخت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه عظمت و موجودیت سپاه پاسداران در جهان تازگی ندارد، اظهار کرد: از همان روز اول که سپاه پاسداران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی‌ریزی و مهندسی شد، مبنای کارش را معنویت، جهاد و حرکت در مسیر بندگی خدا قرار داد.

وی سپاه را یک نیروی الهی دانست و گفت: امروز دوست و دشمن معترف هستند که سپاه پاسداران یک نیروی الهی است که در کنار مراجع عضام و روحانیون برای حفظ اسلام ایجاد شده و افتخار سپاه به پاسداری از اسلام در زیر خیمه ولایت در دوران غیبت آنهم به فرماندهی نایب امام زمان (عج) است.

در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام محمدی سلیمانی تجلیل و حجت الاسلام عسکری به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جیرفت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند