Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:03:10 GMT

سه شنبه حساس در انتظار مدعیان قهرمانی حذفی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۷۷۹

سه شنبه حساس در انتظار مدعیان قهرمانی حذفی

روز سه شنبه قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، سه تیم پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان راهی مرحله نیمه نهایی شده اند و یک تیم نیز از بین استقلال و سپاهان به جمع چهار تیم نهایی صعود خواهد کرد تا جدول نیمه نهایی جام حذفی این فوتبال ایران تکمیل شود. بازی استقلال و سپاهان روز بیستم یعنی دوشنبه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که قرعه کشی مرحله نیمه نهایی روز سه شنبه 21 مرداد ساعت 15 در محل سازمان لیگ برگزار خواهد شد و پخش زنده نیز خواهد داشت. باتوجه به حضور قطعی سه مدعی در نیمه نهایی، قرعه کشی اهمیت زیادی دارد و قطعا فوتبال ایران شاهد یک بازی حساس دیگر هم خواهد بود.

 

بازی های نیمه نهایی و فینال در اواسط شهریور ماه برگزار می‌شود.  پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی 6 بار سابقه کسب این جام را دارد و استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم 7 بار قهرمان شده است.

جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی نیمه نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • پیش نمایش باشگاه منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس / فیلم
  • منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی