Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در پیام محمدمهدی شهریاری که روز پنجشنبه به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار صادر شده، آمده است: در روزهای سخت و پراز التهاب ناشی از شیوع کرونا، آنچه بیش از همه قوت قلب مجاهدان خط مقدم و متولیان امر است، حضور نقش آفرینان عرصه خبر و رسانه است که توانسته‌اند ضمن رساندن پیام همدلی و همراهی همه ارکان این سرزمین به جهانیان، روایتگر جانفشانی‌های مقابله با کرونا و آگاهی‌بخش مردم نیز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه این پیام آورده است: در آستانه روز خبرنگار زحمات و از خودگذشتگی افرادی را که شغل خود را نه یک حرفه که آمیخته‌ای از عقل، درایت و پشتکار توام با عشق می دانند و بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر در اعتلای جامعه با صداقت و واقع نگاری توام با امیدآفرینی و رعایت عدل و انصاف گام بر می‌دارند و در سرزمین استوار آذربایجان‌غربی مسیر دستیابی به توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه را هموار می سازند، ارج می نهیم.

در ادامه این پیام آمده است: میدان‌داران عرصه شکل‌گیری افکار عمومی با حساسیت نسبت به منافع ملی، باورها و اعتقادات مردم، ارزش‌ها و اخلاق ضمن اینکه اجازه جولان عده ای محدود از مخالفان وحدت و توسعه را نمی دهند، با فهم دقیق به مسائل و ارتقای سواد رسانه ای و تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی مانع تحریف واقعیت‌ها می شوند که در مقابل این فداکاری، وظیفه همه ما احترام، قدرشناسی، همراهی و حمایت همه جانبه از شما تلاشگرانی است که روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه را بر عهده دارید.

در ۱۷ مردادماه سال ۷۷ به دنبال اشغال شهر مزار شریف افغانستان به دست گروه طالبان، عده‌ای از اشغالگران به کنسولگری ایران در این شهر هجوم آورده و هشت دیپلمات ایرانی به همراه خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را زیر رگبار گلوله به شهادت رساندند.

فردا سالروز شهادت شهید صارمی در افغانستان و روز خبرنگار است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی افغانستان روز خبرنگار ارومیه محمدمهدی شهریاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی افغانستان روز خبرنگار ارومیه محمدمهدی شهریاری خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی افغانستان روز خبرنگار ارومیه محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معادن یکی از پیشرانهای توسعه استان هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان امروز در نشست مشترک با فعالین معدن و صنایع معدنی آذربایجان‌غربی، معادن استان را یکی از پیشرانهای مهم توسعه استان عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در حوزه معادن ، دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای برای بهره گیری از ظرفیت های معادن استان برای شتاب بخشیدن به روند توسعه این منطقه دارد.

استاندار آذربایجان‌غربی  با بیان اینکه در سالهای گذشته در حوزه اکتشافات معدنی استان مطالعات سیستماتیک صورت نگرفته بود ، به پیگیری توسعه مطالعات و اکتشافات حوزه معدن استان در گام نخست استفاده از ظرفیت های معدنی استان اشاره کرد و افزود: بر اساس توافقات با سازمان زمین‌شناسی کشور و ایمیدرو،  مطالعات ژئوفیزیک هوایی در ۲۲ هزار کیلومتر مربع در  پهنه‌های جنوبی استان و در ۷ شهرستان در مراحل پایانی قرار دارد که این مسئله و موجب تحول در حوزه اکتشافات شهرستان‌های جنوبی خواهد بود.

استاندار آذربایجان‌غربی به ضرورت حضور بخش خصوصی در حوزه معدن استان نیز اشاره کرده و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در حوزه‌های مختلف و بخش معدن استان انجام شده و با همکاری دستگاه‌های متولی استانی و ملی، موانع صدور مجوز و پروانه جهت فعالیت در حوزه معدن رفع می‌شود.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی جهت فرآوری محصولات معدنی در استان، اضافه کرد: مردم باید از فرآوری محصولات معدنی نفع ببرند و یکی از شروط اصلی برای سرمایه‌گذاری در حوزه معادن آذربایجان‌غربی، فرآوری محصولات، اشتغالزایی و ارزش افزوده بیشتر با ایجاد واحدهای فراوری محصولات معدنی در کنار معادن است.

وی در ادامه از تعیین تکلیف وضعیت ۷۶۰ معدن در آذربایجان‌غربی در شورای معادن استان در دولت سیزدهم خبر داد و افزود: در روند واگذاری معادن استان باید اهلیت سنجی صورت گرفته و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، زمینه برای فعالیت و صلاحیت سنجی سرمایه‌گذاران و مجریان طرح های معدنی فراهم شود.

استاندار آذربایجان‌غربی به توسعه صنایع فرآوری محصولات معدنی در استان نیز اشاره کرده و یادآور شد: در جمع ۵ استان اول از نظر ذخایر معدنی چون تیتانیوم، طلا و مس و ... قرار داریم و سرمایه گذاری های قابل توجهی نیز در استخراج و فرآوری این مواد معدنی توسط دولت در استان صورت گرفته است. 

معتمدیان همچنین با بیان اینکه آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های برخوردار از مواهب الهی است و نباید این استان را محروم خطاب کرد، افزود: با مدیریت ثروت‌های خدادادی، جلوگیری از خام فروشی در حوزه معدن، توسعه صنایع معدنی و ارزش افزوده بیشتر، زمینه برای استفاده مردم استان از این ثروت‌ها مهیا می‌شود.

وی در پایان همگرایی و هم‌افزایی تشکل‌های صنفی حوزه معدن و دستگاه‌های متولی را ضروری دانسته و تصریح کرد: تشکل‌های صنفی پل ارتباطی دولت بوده و با تقویت تشکل‌های حوزه معدن، موانع توسعه این حوزه رفع شده و شاهد افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • معادن یکی از پیشرانهای توسعه استان هستند