Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل خلیلی گفت: ۲۵ بسته معیشتی به همت موسسه قرآنی بقیه الله خلیل شهر در راستای عمل به فرمایشات رهبری در بین نیازمندان خلیل شهری توزیع شد.

« هنده خلیل خلیلی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت و در راستای تاکیدات رهبری در گام جدید کمک های مومنانه، موسسه قرآنی بقیه الله خلیل شهر  همچون همیشه با احساس وظیفه در این راستا وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر موسسه قرآنی بقیه الله خلیل شهر افزود: در این مرحله از توزیع سبد کالا، 25 بسته معیشتی به ارزش هر سبد 80 هزار تومان در بین نیازمندان خلیل شهری توزیع شد و خیران می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037997505045402 بنام هنده خلیل خلیلی واریز کنند.

 

وی با اشاره به توزیع سه مرحله کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در 3 مرحله گذشته 225 بسته حمایتی و معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد و با احتساب این مرحله در مجموع 250 سبد کالا توزیع شد. 

خلیل خلیلی اضافه کرد: موسسه قرآنی بقیه الله خلیل شهر از ابتدای شیوع کرونا با تعطیل کردن موسسه قرآنی به کمک افراد نیازمند و کمک به شهروندان پرداخت و با تولید ماسک و گان در این عمل خداپسندانه وارد عمل شد و در طول دوران شیوع کرونا در مرحله اول، 4 هزار و 500 ماسک و 200 گان به همت نیروهای قرآنی خلیل شهر تهیه و در بین افراد توزیع کرد.

وی افزود: همچنین تهیه یک دستگاه یخچال برای خانواده نیازمندی در منطقه هزارجریب بهشهر هم از دیگر فعالیت های این موسسه در طول دوران کرونا بود که به کمک خیران و نیروهای قرآنی و مردم همیشه در صحنه عملیاتی شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه خلیل خلیلی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده، بازیکن تراکتور، بعد از بازی با نساجی درباره نتایج این روزهای تراکتور گفت: من چیز خاصی غیر از عذرخواهی از هواداران تراکتور نمی‌توانم بگویم. من شرمنده هستم و آن‌ها هرچی بگویند حق دارند.

ویدئو: 330456

او درباره بازی مقابل تیم شهر خودش گفت: قائمشهر شهر من است و من آرزوی موفقیت برای نساجی دارم ان‌شالله در لیگ بمانند و هوادارانش خوشحال بمانند.

او درباره چالشش در بازط با محمد عباس‌زاده گفت: محمد رفیق و بچه محل من است.

خلیل‌زاده درباره اعتراض مربی تراکتور به پنالتی گفت: من نمی‌توانم تشخیص بدهم و راجع به داوری هم نمی‌توانم نظر بدهم کارشناسان باید نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • شیخ نعیم قاسم: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید
  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!